Nie jest to nic dobrego, więc się nie cieszcie. Mianowicie chodzi o to że...
ugh.. trudno mi o tym myśleć a co dopiero wam przekazać, ale dobra do rzeczy. Chodzi o to, że będę musiała niestety zawiesić tę książkę na czas nieokreślony... Ale zanim zaczniecie planować moje morderstwo to pozwólcie że wyjaśnię wam dlaczego się na to zdecydowałam.A więc...
Ostatnio w moim życiu wiele się zmieniło. Nie mówię że na lepiej ale to jest mało ważne. Nie wiem... Czuję że coś się zmieniło we mnie. Po prostu... nie mam zapału do pisania. Bardzo chce skończyć tę książkę, a nie zostawiać w połowie ale po prostu nie mogę. Jak tylko chce coś napisać to słowa ulatuja mi z głowy i tyle. Nie mogę nic napisać choć nie wiem jak bardzo bym tego chciała. Wiem głupie to ale niestety tak to wygląda.
Dlatego zdecydowałam zawiesić moją perełkę. Nawet nie wiecie jaki ból mi to sprawia, ale chyba muszę chwilę odpocząć, skupić się na czymś innym.
W tym momencie, możecie sypać na mnie hejty. Macie do tego prawo. Mam tylko nadzieję że uzbroicke się w cierpliwość i nie zostawicke mnie i mojej książki podczas tegorocznego kryzysu.Ale obiecuję wam, że wrócę. Na pewno. Nie zostawię was, ani mojej książki na zawsze. Wrócę jak tylko będę przekonana że to akurat ta chwila w której pora kontynuować losy Raven i chłopaków.
Mam też drugą wiadomość... Nieco lepszą, chyba. Na moim profilu powstało nowe dzieło (jeszcze nie opublikowane). Jest ono w trochę innej tematyce bo będzie bardziej w gatunku fantasy, ale wydaje mi się że się spodoba. Udostępnię je jak tylko skończę pierwszy rozdział. A kiedy to będzie? Nie wiem.. Mam nadzieję że jak najszybciej.
No to chyba tyle.
Do napisania, papatki.
CZYTASZ
"Broken Life" |5SoS|
Fanfiction[ PIERWSZE ROZDZIAŁY W TRAKCIE POPRAWY] × Świat sławy × Czyli coś o czym marzy większości ludzi. Wszystkim wydaje się, że osoby, które osiągnęły coś w życiu i stały się sławne mają wszystko, są szczęśliwe. Może i tak jest. Ale istnieje też ciemniej...