Marcus synsvinkel
Lige nu sidder jeg på mit værelse med tåre i øjnene. Jeg har lige sagt undskyld til Signe, og fortalt hende at jeg har følelser for hende. Jeg ved godt hun ikke har følelser for mig, men jeg synes hun skulle have det at vide inden hende og hendes mor rejser til Danmark igen, de rejser i overmorgen. Jeg kommer virkelig til at savne hende, jeg kommer virkelig til at savne hende, men jeg må bare glemme hende.Næste morgen (stadig Marcus synsvinkel)
Jeg er lige vågnet, imorgen tidlig skal Signe hjem, jeg har kun en dag tilbage med hende og det er ikke ligefrem fordi jeg har udnyttet de andre uger, hvor hun har været her.
Jeg tager tøj på og går ned for at spise morgenmad, men jeg stopper op ved Signe værelse eller gæsteværelset, hun ligger og sover, hendes mor er stået op, så hun ligger bare der inde alene og ser helt fredfyldt ud, "kan du ikke lige komme her ind Marcus" hvad var hun vågen "jo, selvfølgelig" siger jeg og går ind til hende, hendes øjne er helt røde, man kan nemt se hun har grædt.Signes synsvinkel
Jeg er lige vågnet, men ligger egentlig bare med lukkede øjne og tænker, da jeg pludselig høre døren åbne lidt, det er Marcus, han står og kigger hen på mig, han har helt røde øjne. "kan du ikke lige komme her ind Marcus" spørger jeg og kigger på ham "jo, selvfølgelig" siger han og kommer ind, jeg sætter mig op i sengen og han sætter sig ved siden af.S: Jeg har tænkt meget over det du sagde i går, altså det med du er vild med mig.
M: Det er altså okay at du ikke er vild med mig
S: Men det er jeg, eller det er jeg ret sikker på, altså jeg er meget forvirret omkring det. Det kom meget som et chok for mig.
Han smiler til mig
S: Men Marcus?
M: Ja
S: Jeg er altså også vild med dig. Og det er ikke bare noget jeg siger for at gøre dig glad, det er jeg virkelig, jeg har bare ikke indset det før nu.
Han smiler og læner sig frem mod mig og kysser mig på munden. Mit første kys, jeg ved ikke om det er også er Marcus første kys, men hvem skulle have troet at mit første kys blev med Marcus min børnehave flirt. <3
Vi trækker os og smiler til hinanden, vi ligger os ned i min seng og Marcus tager en arm om mig og vi ligger ellers bare og griner af alt mellem himmel og jord.
"Jeg kommer virkelig til at savne dig, når du rejser." Siger Marcus
"Jeg kommer virkelig også til at savne dig" siger jeg og smiler
"Og jeg er ked af jeg ikke var udnyttet min tid med dig her på Trofors " siger han "det gør ikke noget Marcus" siger jeg.Vi har lagt og grint i lidt tid, da vi begge bliver meget sultne, så vi går ned og spiser, da vi kommer ned spørger de voksne hurtigt "er i blevet venner igen?" "Ja, ja det er vi" siger jeg og smiler til dem.
____________________________
Signe har afsløret sine følelser, mon de bliver kærester?
ESTÁS LEYENDO
The secret that change my life ft. M&M (afsluttet)
FanficSigne bor i København med hendes mor, hendes forældre er skilt og hendes søskende er flyttet hjemmefra, og det har Signe det helt fint med. En dag finder Signe ud af hun har boet i Norge og at hun kendte de to tvillinger Marcus & Martinus. Da de va...