4) Δικο μας σπιτι!

19 5 4
                                    

Επιτέλους τελειώσαμε την μετακόμιση και αφήνω τις τελευταίες κούτες στο δωμάτιό μου.

Είναι αρκετά ευρύχωρο με ημίδυπλο κρεβάτι και μία τεράστια ξύλινη βιβλιοθήκη. Οι τοίχοι είναι στις αποχρώσεις του μωβ και το γραφείο είναι ακριβώς απέναντι από το κρεβάτι.

Γενικά όλο το σπίτι είναι αρκετά μεγάλο και δυόροφο. Στον πάνω όροφο είναι όλα τα τα δωμάτια, τα οποία είναι τρία και τεράστια!

Στον κάτω όροφο είναι η τραπεζαρία(στις αποχρώσεις του μπεζ), η κουζίνα(στα χρώματα του μάυρου και του άσπρου) και το σαλόνι για να υποδέχεται τους καλεσμένους με έναν τριπλό, δυπλό και μονό καναπέ.

Τώρα ετοιμάζομαι για να πάω στο σχολείο, με τη μάνα μου να γκαρίζει πως έχω αργήσει.
Σιγά.. το πολύ πολύ να χάσω την πρώτη ώρα... και τι έγινε?

Τι έγινε??! Δεν θα πηγαίνω εγώ κάθε τρείς και λίγο να δικαιολογώ τις απουσίες σου! Τελείωνε για να πας στο σχολείο!!

Αμάν ρε μαμά...!

Ακουμπάω το πόμολο της πόρτας και βγαίνω έξω από το σπίτι. Περπατάω και φτάνω μέχρι το σχολείο. Να και άλλο ένα πλεονέκτημα αυτού του σπιτιού. Είναι πολύ κοντά με το σχολείο.

Μπαίνω μέσα και βλέπω πως μόλις τελειώσανε την προσευχή. Πάλι καλά που έχασα μόνο την προσευχή γιατί η μάνα μου θα γκρινιάζει πάλι και ποιός την ακούει????

Μπαίνω στην τάξη και βλέπω τον σήφη να συζητάει χαλαρά με κάποια παιδιά, όπως και η Μέρη με όλη την υπόλοιπη παρέα.

Πηγαίνω στην θέση μου και αφήνω την τσάντα μου, αλλά πριν καλά καλά πάω να φήγω ο Σήφης με πιάνει από  την μέση μου και με πηγαίνει στη παρέα που μιλούσε πριν.

Καλημέρα αγάπη μου λέει και με φιλάει πεταχτά μπροστά στην παρέα.
Καλημέρα του λέω και γω.

Αν το βλέμμα των δύο κοριτσιών που στέκονταν μπροστά μου σκότωνε ,θα ήμουν ήδη νεκρή από τα πρώτα δευτερόλεπτα. Σιγά ρε κορίτσια πως κάνετε έτσι?

Ρε Σήφη πως και αποφάσησες να τα φτιάξεις με κάποια?ρωτάει κάποιος από την παρέα.

Από ότι φαίνεται βρήκα αυτήν που έψαχνα.

Σίγουρα θα έκανες κάποιο λάθος στην επιλογή σου. Λέει το ένα κορίτσι. Για να καταλάβω με λέι ανάξια για να γίνω το κορίτσι του?
Θα σου δείξω εγώ αν είμαι ανάξια ή όχι καριολάκι😈.
Αφού ο Σήφης κάθεται σε καρέκλα πηγαίνω και γω και κάθομαι πάνω στα πόδια του. (Του τρίβομαι και του χαιδεύω το σβέρκο του) Τα κορίτσια μόνο καπνούς δεν βγάζανε, ενώ ο Σήφης είχε κοκκινήσει λίγο.

Δεν το νομίζω. Είπε ο Σήφης και με πήρε από το χέρι για να πάμε στην θέση μας.

Πλέον το σχολείο τελείωσε και βρίσκομαστε όλη η παρέα έξω από το σχολείο.
Λοιπόν θα πάμε για κανα καφέ?ρωτάει η κλέα και μπορώ να πω πως είναι καλή ιδέα.
Στο συνηθισμένο? Ρωταει ο Μήτσος
Ναι
Ποιο ειναι το συνηθισμενο? Εε δεν αντέχω να μην ρωτήσω😂
Θα δεις όταν φτάσουμε.

Προχωράμε εδώ και δέκα λεπτά όταν βλέπουμε το στέκι της παρέας. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο...μία απομωνομένη παραλία και τίποτα παραπάνω. Αλλά παρόλο που είναι σχετικά μικρή παραλία είναι αρκετά ωραία, με βράχια γύρω γύρω και άμμο μεστη μέση.

Καθόμαστε σε μια γωνία και αρχίζει το κουτσομπολιό για τα κορίτσια και οι συζητήσεις του ποδοσφαίρου για τα αγόρια . Δεν έχω βαρεθεί ποτέ στην ζωή μου τόσοο

Παίζουμε θάρρος ή αλήθεια? Ωχχ κάτι δεν μαρέσει σαυτό.

Αμέ απαντάει ο ηλίθιος-θεός.

Όλοι είχαν ρωτηθεί διάφορα πράγματα ήτε εύκολα ήτε δύσκολα και όλα τα έκαναν. Μέχρι που έρχεται η σειρά μου.

Ράνια θάρρος ή αλήθεια?

Θάρρος  εε να μην νομίζουν πως είμαι κότα.

Έχεις το θάρρος να πας στην άκρη του βράχου?

Φυσικά σκαρφαλώνω και γω στα βράχια και πάω στην άκρη του βράχου. Όμως από πίσω ακολουθούσε ο Άρης με την Μέρη. Πριν καλά καλά το καταλάβω ήμουν μέστη θάλασσα με τα ρούχα, επειδή με έσπρωξε η Μέρη!

Δυστυχώς φοράω λευκή μπλούζα και μαύρο παντελόνι. Άρα η λευκή μπλούζα έχει κολλήσει πάνω μου.😢
Χωρίς να το πολυσκεφτώ τραβάω και την Μέρη μαζί μου. Γίνετε και εκείνη βρεγμένη, μόνο που εκείνη φοράει μαύρη μπλούζα και μαύρο παντελόνι.
Θα μου το πληρώσει αυτόο.
Βγαίνω έξω και τρέχω γρήγορα για να πάω στο σπίτι , όμως με την άκρη του ματιού μου βλεπω τον Σήφη να με ακολουθεί.  Βράζει το δερμάτινό του και μου το δίνει.

Ευχαριστώ

Τίποτα
Πάμε στο σπίτι μου με την μηχανή του και χωριστούμε του δίνω το δερμάτινό του.
Μπαίνω μέσα και αλλάζω για να πάω στην δουλειά.
Σίγουρα θα αναρωτιέστε τι δουλειά είναι εε???

Φτάνω μαζί με την μάνα μου μπροστά από το ξενοδοχείο και μπαίνουμε μέσα. Πάμε στην ρεσεψιόν που είναι το αφεντικό.

Καλοσήρθατε...τι θα θέλατε?

Ήμαστε οι καινουργιες καθαρίστριες...

----------------------------------------------
Έτοιμο και το 4ο κεφάλαιο...ελπίζω να σας άρεσε η συνέχεια. Είχα καιρό να ανεβάσω κεφάλαιο και γιαυτό κουράστηκα λίγο.😶 Ξέρω πως είναι η αρχή της ιστορίας αλλά και πάλι περνάω την κρίση της έμπνευσης 😂 οπότε πλζζ κάντε λίγη υπομονή για να βρω την κατάλληλη συνέχεια. Δεν περίμενα να έχω 100reads😮. Ευχαριστώ για την υποστήριξη☺

Μν ξεχάσετε αστεράκι και σχολιάκι😙
Τα λέμε στο επόμενο κεφ.

"The secrets of love"❤🔎Onde histórias criam vida. Descubra agora