Episod 2

17 3 0
                                    

"Hai semua, nama sya Byan Baekhyun. Saya harap korang semua bagi kerjasama." kata Byan Baekhyun sambil tunduk 90°. "Hello Zelo in the house!" sapa Zelo keringan. Semua murid perempuan bersorak macam pontianak. Suzy memandang Eunji yang bersorak. "Bertenang semua, Baekhyun awak boleh duduk belakang dan Zelo, awak boleh duduk di sebelah Suzy." kata Cikgu Seol.
"Wahai cikgu yang jelita, saya ni nak campak mana kalau my baby honey sweety Zelo duduk sebelah Suzy." kata Eunji. Matanya tidak lepas memandang Zelo. "Awak boleh duduk disebelah Baekhyun dekat belakang ya."
"Sebelah Baekhyun? Cikgu sa..." "Jung Eunji!"
"Ok bye..." balas Eunji ala-ala cerita frozen. Nak tunjuk sedih pula. Ada Cikgu Seol kisah? "Cikgu, siapa dia ni? Saya tak kenal lah dialah! Lainlah Baekhyun!" bantah Suzy. Zelo mengetuk meja Suzy. "Hel to the lo girl, takkan kw tidak kenal aku kot? I'm Zelo okay." kata Zelo dengan angkuh. "Hel to the lo juga boy, kau ada nampak muka aku ni kisah ke?" balas Suzy dengan mukanya yang selamba. Nak je si Zelo tumbuk minah ni. "Dah, jangan gaduh! Saya letak kamy berdua kat luar karang!" kata Cikgu Seol. Masing- masing pun terdiam. "Kita sambung pembelajaran kita." kata Cikgu Seol lagi.
Zelo dan Suzy hanya mendiamkan diri. Zelo yang bosan meletakkan mukanya di atas meja lalu dia pun tertidur. Suzy yang perasan memandang muka Zelo yang tenang ketika tidur. Tidak sampai hati pula Suzy untuk mengejutkan Zelo. Suzy memandang Eunji. Suzy terlihat mulut Eunji bergerak "Sekarang cepat ambil gambar dia!" Lantas dia mengambil handphone miliknya. Snap! Suzy mengambil gambar Zelo dengan berhati-hati.

Tiba-tiba....

Stalker, I Love YouWhere stories live. Discover now