Jeg parkere min cykel ved cykelstativet. Jeg er i god tid idag. Der er stadig lidt halvmørkt udenfor. Jeg åbner langsomt døren. Omkring halvdelen er kommet.
På vej ind ser jeg Vincent hænge nogen plakater op. Han får pludselig øje på mig. "Hej Vincent. Hvad laver du?" Spørge jeg nysgerrigt. "Jeg hænger plakater op til en kampagne." Smiler han stolt. "Okay. Hvad er det for en kampagne?" Spørge jeg endnu mere nysgerrigt. "Til 'Livet som A'. Jeg vil lave en gruppe til alle dem der hader hende, også laver vi en slags 'bande', hvor vi prøver at ødelægge hendes liv." Forklare han. "Vil du være med?" Spørge han pænt. "Som du kan se på plakaten, står der at vi mødes udenfor skolen kl. 17:00. Alle kan være med. Men selvfølgelig kun hvis de hader 'Livet som A'. Hvad siger du til det?" Spørge han igen pænt.
"Jeg siger ja." Siger jeg hurtigt.
••• 17:00 •••
"Godt, først laver vi en navne runde!" Siger Vincent. Vi starter ved Anna.
Det går egentlig hyggeligt nok, imens vi er igang, der er 10-13 stykker. Jeg sidder bare lidt nede i jorden og tænker over min blog. Den eneste grund til at jeg gik med til det her var, såden at jeg kunne 'udspionere' hvad de lavede.
"Nåmen lad os komme igang!" Siger Vincent skarpt, såden jeg får et chok. Jeg kigger op med det samme. Og jeg bemærker, at Zach og Jasmin også er der!
"Okay, først skal vi lave en masse brugere, for at hate på hendes blog. De skal allesammen hedde noget lidt tilfældigt og nogen skal have profilbilleder, såden hun ikke gennemskuer det." Siger Vincent.
Ha', nu ved jeg i hvert fald hvem haterne er. (Eller de fleste).
"Hallo, venner, vidste I egentlig, at hende der Izzy også vil lave en kampagne, om hende, bare hvor det gælder om at finde hende?!" Er der en der siger.
Åh nej. Izzy er den der type, at når hun sætter gang i det, går hun efter det, indtil det er fundet, hvis du forstår?
•••
Jeg kommer hjem efter en laaang dag, sætter mig og skriver på min blog.
"10 ting I ikke vidste! 🌻
Hej venner! Her er 10 random facts. 🤓
⭐️|Verdens korteste krig varede 38 minutter!
🍌|Den gennemsnitlige banan vejer 126 gram!
💛|Der spises 1000 gange mere chokolade i England end i Kina!
🌕|Blod er 6 gange tykkere end vand!
🌼|En panda er på størrelse med en mus, når den bliver født
Det var så 5 facts, håber I kunne lide dem! ☀️
xox A🌙"
CZYTASZ
Bloggeren [Afsluttet!]
Dla nastolatkówEn teenagepige, ved navn Anna, opretter en anonym blog, ved navn "Livet som A". Den bliver hurtigt populær. På trods af populariteten, sætter Anna gang i flere sociale medier. Hun bliver hurtigt den mest kendte på alle sociale medier. MEN! Verden un...