Három nap és indulunk Japánba.
Nagyon várom,de legbelül van bennem egy kis félsz.
Idegen hely,idegen kultúra,idegen emberek.
Csak Hwa lesz nekem,se ott élő haverok,se a családom.Barátosnémmal éppen vásárolunk az útra.
Persze nem másfél évre.
Az első fél évre szükséges dolgokat akarjuk beszerezni.-Nyolc vagy kilenc tubus fogkrém?
-Amennyit te használsz inkább húsznnyolc tubus!-unottan vágtam rá.
-Gonosz vagy!-legörbített szájjal fordult felém majd kosarába dobta a tízenkettő darab fogkrémet.-Meg van a sampon,balzsam,fogkrém,fogkefe,fésű,hajhab és hajlakk,fogselyem,szájvíz,dezodor,tusfürdő,sminklemosó,a sminkek is megvannak!Jó akkor már csak a Mikis időszakra kell begyűjteni a cuccokat!-úgy pörgött és rohangált a sorok között,hogy elég volt egy pillantást vetni felé és máris elfáradtál.-Tekintettel arra,hogy nagyiéknál fogunk lakni nem kell mosószer!A nasikat pedig majd holnap vásároljuk össze,majd azok kerülnek a bőrönd legeslegaljára!Ruhát nem kell venni,szükséges gyógyszereket tegnap váltottuk ki!A tancuccok két hete megvannak!Akkor mehetünk a kasszához!
-Te hallod!Nyugodjál már le!Pörögsz mint akit telenyomtak energia itallal kevert kólás kávéval leöntött cukorral!-nézegettem a pólókat majd megláttam az iskola dísz buziját egy "I ♥ Justin Bieber" feliratú pólóban és ott kapott el a néma nevető görcs.
-Mi az?-Jason felé mutogattam és a következő pillanatban a bolt kellős közepén visított fel Hwa.
XXXX
Miután kiértünk a boltból beültünk egy cukrászdába.
-Jamie-vel mi van?-itta kakaóját.
-Hozzám se szól,rám se néz!Szerintem a Föld felszínére sem kíván!-vágtam egy falatot a fekete erdő torta szeletemből.-Ha valaha is reménykedtünk benne,hogy ez majd faszán összejön akkor tévedtünk.Mire haza jövök majd,már lesz egy olyan barátnője akit talán szeretni is fog!-ittam kávémba.
-Nem Lily!Ti soha nem jöttetek volna össze!Lehet,hogy szemeztetek volna egymással,de ezeken vagy egy-két csókon kívül semmi nem történt volna!
-Ühöm...Ja!-vakartam meg orrom.Hwa sem tud a mi kis "légy ott"unkról.
-Te valamit nem mondtál el!-tette le bögréjét.Aztán az asztalra csapva kiáltott fel.-TE LEFEKÜDTÉL AZZAL A SELYEM FIÚVAL?!
-Shhh!Hallkabban!Igen le,a randink előtti nap!-pirultam (!!!) el.
-Ugye védekeztetek?
-Persze!-ráncoltam szemöldököm.-Remélem!-suttogtam,de meghallotta.
-Itt papolok neked lassan négy éve a védekezés fontosságairól,erre itt benyögsz egy "Remélem"et?!
-Nyugodj le,tuti nem vagyok terhes!-tettem elé a táskámból elővett papírokat.
-Mik ezek?
-Az orvosom megvizsgált közvetlen az után,hogy lefeküdtünk,tegnap jöttek meg az eredmények!
-Jól látom,hogy mi van ide írva?-kerekedett ki a szeme.
-Igen!-suttogtam.-Rákos ciszták vannak a jobb petefészkembe és a bal petefészkem pedig el van halva.Vehetjük úgy,hogy ha minden gyógyszerem jól szedem akkor van esélyem a gyógyulásra.Ha a gyógyszerek sem segítenek akkor kiveszik a petefészkeimet.-dörzsöltem arcom.Hwa átült mellém és szorosan átölelt.-A bal tuti ki lesz műtve a nyári szünetben.A jobb még kérdéses.De erről ne most beszéljünk!Ez szomorú,mi meg egy boldog utazásra indulunk három nap múlva!-vigyorogtam eröltetetten Hwa-ra.
Elég az ha én tudom,hogy ha a gyógyszer nem kezd el hatni meg is halhatok.
Nem szeretném,hogy bárki is aggódna értem.Anyáék sem tudnak erről.xxx_ZomBogi_xxx
VOCÊ ESTÁ LENDO
Utállak de szeretlek! [1.-2. rész] *ÁTÍRÁS ALATT*
FanficMikor megláttam a kanapénkon a (számomra) legutáltabb személyt azt hittem,hogy ki rohanok a világból abban a szent minutumban.... Aztán párhét múlva olyan dolog történt ami még legvadabb álmaimban is elkerült... /Saját buksimból pattant az ötlet...