Az Kaldı

174 13 6
                                    

Merhaba ben geldim. Ve sizlere yeni bölüm getirdim. Umarım beğenerek okuyacağınız bir bölüm olur. Bu arada vote ve yorum atmayı unutmayın... Bu bölümü.
adasudenizz e ithaf ediyorum umarım beğenerek okursunuz...

Bir kaç gün sonra

Sabah yanımdaki kıpırdama ile gözlerimi açtım.

K " Güzelim seni ben uyandırdım demi. Afedersiniz."

" Önemli değil ama sen neden bu saatte kalktın ki?"

K" Bugün önemli bir toplantı var onun için. "

" Keşke beni de uyandırsaydın. Kahvaltı hazırladım sana. "

K" Önemli değil aşkım ben şirkette birşeyler atıştırırım. "

" Peki ama yemeyi unutma. "

K" Tamam  güzelim. Sen bugün ne yapıcaksın? "

" Davetiyeleri babaanneme götürünce o kime vericeğini kendi ayarlıycak mış. Siz bilmezsiniz falan dedi. "

K" İyi bakalım. Ya Zeynep biz sana güzel bir araba alalım mı? Hem taksiler de sürünmezsin. "

" Kerem gerek yok ya. Boşuna harcama yapmayalım. "

K" Güzelim bak çok şükür paramız var. Arabayı almamız bizi zorlamaz. Hem lütfen alış buna benim param senin paran yok herşey bir tamam mı? "

" Ya Kerem ne biliyim. Ben bu zamana kadar bu evin faturasından tut çöp poşetine kadar ben aldım. Senden istemek bana garip geliyor. "

K" Bu arada fatura derken onlar daha gelmedi mi? "

" Ben sen yokken onları ödedim canım. "

K" Paran var mıydı? "

" Onlara yetecek kadar vardı aşkım. "

K" Şimdi var mı? "

" Aşkım zaten otobüsle gidicem sorun olmaz. Hadi sende biran önce git. Yoksa geç kalıcaksın. "

K" Zeynep! "

" Kerem hadi canım hadi. "

Yataktan kalkıp Keremi iterek evden çıkarttım. Bugün işim çok olduğundan mutfağa geçip kahvaltıyı hazırladım. Daha sonra odaya geçip önce etrafı düzenledim daha sonra da üzerimi giyinip evden çıktım.

 Daha sonra odaya geçip önce etrafı düzenledim daha sonra da üzerimi giyinip evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evden çıkar çıkmaz alt sokaktaki otobüs durağına gittim. Gelen otobüse binip babaannemlere geldim.

B" Kızım hoş geldin. "

" Hoş buldum babaanne. "

B" Ee elindekiler ne? "

" E babaanne sen dedin ya davetiyeleri getir ben halledicem diye. "

Anlatamadım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin