Gabija: Burarda mısın?
Glo is typing...
Glo kpy :Buradayım, küçük. Bir aksilik mi var?
Gabija: İyi hissetmiyorum.
Glo kpy: Sebep?
Gabija: Korkuyorum...
Glo kpy: Şunu düzgün bir şekilde anlatacak mısın, sinirlenmeye başlıyorum ve sinirli bir Keremle inan bana tanışmak istemezsin.
Gabija: Uzun zamandır karanlıktan korkuyorum. Aslına bakarsa herşeyden, herkesten korkuyorum.
Glo kpy: O halde bir ara asıl korkman gereken şeyi ögretmeliyim.
Gabija: Gözlerimi kapattığımda karanlık uzunca bir koridordayım. Sonunda biri var. Bazen öyle bir an geliyor ki gözümü her açıp kapatışımda bana biraz daha yaklaşıyor. Yüzünü göremiyorum. Sadece gözlerini.. ve bu beni ürkütüyor.
Glo kpy: Bilinçaltı oyunları, o kimse sana zarar veremez anladın mı, ufaklık? Bırak sana doğru gelsin.
Gabija: Biliyorum, gerçek değil ama beni ürkütüyor.
Glo kpy: Gel buraya, otur.
Gabija: Peki.
Gol kpy: Ayaklarımın önünde, dizlerinin üzerine otur ve ellerini dizlerinin üstüne koy.
Gabija: Dizlerim acıyor biraz.
Gol kpy: Konuş demeden konuşmayacaksın.
Gabija: Özür dilerim..
Gol kpy: Tekrarlamayacağım, sessiz olmazsan gidip dinleneceğim. Tek başıma... Ne sorduysam doğru cevap vereceksin, anlaştık mı?
Gabija: Evet, anladım. Konuş demeden konuşmayacağım, sorduğun sorulara doğru cevaplar vereceğim.
Gol kpy: Daha önce sana kimse dokundu mu?
Gabija is typing...
Galiba: Şey, hayır.
Glo kpy: İstediğin olmadı mı?
Gabija: Hayır, ben sadece ait olduğum kişi bana dokunsun isterdim.
Glo kpy: Sana istediğim zaman dokunamıyorum ama en azından bir süre bunu sadece düşünmekle yetinebilirim. Tabi birde görerek, bana bacaklarını göster, hemen.
Gabija:
Glo is typing...
Glo...
Glo kpy: Kucağıma gel, bu güzel bacakları seveceğim.
Gabija: Sarılabilir miyim?
Glo kpy: Evet. Sarılabilirsin. Poponda bir şeyler hissedebilirsin. Korkma, olur mu?
Gabija: Peki..
Glo kpy: Peki ne?
Gabija: Korkmayacağım.
Glo kpy: Söyle bakalım dizlerin neden acıyor?
Gabija: Düştüm,dizlerimin üzerine.
Glo kpy: ovacağım dizlerini, çorabını biraz indirelim. Yasla sırtını göğsüme. Hımm..
Umarım sana verdiğim şansı iyi değerlendirirsin.Gabija: Ben uslu bir kız olacağım.
Glo kpy : Aferin. Şimdi güzel bir uyku çek.
Gabija:İyi geceler öpücüğü verebilir miyim?
Glo kpy: Küçük bir öpücük.
Gabija: Evet.
Glo kpy: Ver bakalım, Aferin böyle sorman gerekiyor.
Gabija:😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Submission +18
ChickLitEzgi, aile kavramını yitirmiş, karamsar, güçsüz, kendi deyimiyle yetersiz bir çocuktu. Kendini ait hissetmek, kendini yalnız bir kişiye adamak, onun sevgisiyle yaşamak isteği içinde günden güne büyüyordu küçük bedeninde. Belki de babası yüzünden...