Bir cuma günü hava çok soğuk kışın en soğuk günlerinden birini yaşıyoruz sanırım hava buz gibi ben diğer insanlara göre daha fazla üşüyen biriyim. Kar yağdı yağacak Aralık ayının son günlerindeyiz. Kış aylarını oldum olası sevmem o ne öyle lahana gibi giyiniyoruz elimiz kolumuz nerede gözükmüyor. İçime fenalık geliyor böyle hoşlanmıyorum havaların soğuk olmasından. Ellerim, dudaklarım çatlıyor. Bir de bu soğuk havalar da okula gidiyoruz.
Okuldan çıktık durağa gittik böyle sürü halinde arkadaşlarla. Okul dağ başı gibi bir yerde çünkü sürü halinde çıkıyoruz yoksa başımız derde girebilir belli olmaz. Abazan dolu orası. Her neyse işte çıktık durağa gittik otobüs bekliyoruz falan, benden hoşlandığını düşündüğüm fakat emin olamadığım bir çocuk var ismi Adar. Bizim okuldandan cool görünümlü,ailesinin en küçük ferdi olan, esmer, doğulu sempatik bir çocuk motoru falan var. İnstagramdan takip etmiş beni daha önceleri, ben de kabul ettim. Muhabbetimiz yok ama hiç, yalnızca kampüste görüyoruz birbirimizi. Bana uzun uzun bakmıyor hemen kafasını çeviriyor pek göz göze de gelmiyoruz.
Duraktayız hepimiz. Oda durakta başka bir arkadaşını bekliyor. Pek göz göze gelmiyoruz..Adar bir köşede ben bir köşede. Adar'ın yanına bir kedi geldi oda kediyi kucağına aldı bi kaç kız üşüştü hemen Adar'ın başına sevdi falan kediyi sonra yanı boşaldı çocuğun, ben de gittim kediyi sevmek için sevdim de sonra, ne bölümü okuyorsun diye sordum Adar biraz heceleyerek okuduğu bölümün adını zor diyebildi sonunda ama bana ne bölüm okuduğumu sormadı bende biraz bozuldum yani içimden diyorum "çocuğa bak hele insan bi sorar nezaket usulü sen ne okuyorsun diye" her neyse otobüs geldi bindik otobüsün arka kısmını ful kapladık biz kakari kikiri böyle gidiyoruz yanımdaki kızda da profösyönel fotoğraf makinası var çıkarttı onu işte fotoğraf çekilelim dedi otobüsün içinde deli gibi fotoğraf çekiliyoruz. Yanımdaki kız "aa Adar'ı da çekelim" dedi.otobüsün tam yanında sürüyormuş motoru yanımdaki kız fotoğrafını çekelim deyince fark ettim. O sırada kızın telefonu çaldı fotoğraf makinasını bana verdi al sen çek dedi. Ben deli manyak gibi otobüsün içinden Adar'ı çekiyorum sonrada makinayı çevirip gösteriyorum çocuk motor kullanıyo onca mesafeden minnak ekranı nasıl görsün ki maksat şebeklik olsun. He tabi ben bu çocuğa karşı bir şey hissetmiyorum bugün fazla coştum onun enerjisi var üzerimden. Otobüs ineceğim durağa geldi ben de indim. Adar, otobüsün durduğu her durakta durdu, motoru hep otobüsün benim oturduğum tarafta sürdü. Ben inincede kornaya bastı ben de döndüm baktım el salladı falan bana bende ona el salladım gayet arkadaşçaydı yani. En azından bugünlük böyleydi...