Κεφάλαιο 37

2.5K 326 6
                                    

Όταν η Ηρώ άνοιξε τα μάτια της, βρισκόταν ξαπλωμένη στον καναπέ  ενός υπνοδωματίου που δεν γνώριζε. Η πολυτέλεια του χώρου την έκανε να καταλάβει οτι βρισκόταν μάλλον πάλι στο παλάτι. Κοίταξε γύρω της.

Το δωμάτιο δεν ήταν τελείως σκοτεινό γιατί από τα μεγάλα παράθυρα έμπαινε το φως της πανσελήνου. Στο δωμάτιο επικρατούσε απόλυτη ησυχία. Η Ηρώ κοίταξε το τεράστιο διπλό κρεβάτι με ουρανό, που ακουμπούσε στον ένα τοίχο του δωματίου. Στον απέναντι τοίχο βρισκόταν ένας ολόσωμος πίνακας που απεικόνιζε τον βασιλιά.

Τα πόδια της κόπηκαν. Γιατί βρισκόταν στο δωμάτιο αυτού του διεστραμμένου; Κάτι μέσα της της φώναζε να προετοιμαστεί. Από μέσα της άρχισε να αναδύεται ένα πολύ άσχημο προαίσθημα. Ήθελε να φύγει από κει. Ήθελε να ξυπνήσει. Έπρεπε να φύγει.

Το απότομο άνοιγμα της πόρτας την έκανε να αναπηδήσει τρομαγμένη. Τα φώτα άναψαν και αυτό που είδε άρχισε να της ανακατεύει το στομάχι. Δύο φύλακες κρατούσαν από τα χέρια την μητέρα της και την πέταξαν μέσα στο δωμάτιο. Η μητέρα της έχασε την ισορροπία της και έπεσε στο πάτωμα. Μετά εκείνοι έκλεισαν την πόρτα πίσω τους. Φορούσε το κατακόκκινο φόρεμα που φορούσε στο χορό, που σήμαινε οτι το όνειρό της ήταν η συνέχεια εκείνου του ονείρου.

Η Μυρτώ σήκωσε το βλέμμα της από το πάτωμα και η Ηρώ είδε τον πανικό και την απόγνωση μέσα στα μάτια της. Σηκώθηκε από κάτω και πήγε κοντά στο παράθυρο, το άνοιξε και κοίταξε κάτω. Ήταν πολύ ψηλά για να κάνει απόπειρα να το σκάσει.

Η Ηρώ άρχισε να πανικοβάλλεται μαζί με την μητέρα της. Θα ήθελε να μπορούσε να την  βοηθήσει αλλά ήξερε οτι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα μέσα στα όνειρά της παρά μόνο να παρακολουθεί.

Η Μυρτώ άφησε ανοιχτό το παράθυρο και έβαλε μπροστά την κουρτίνα για να μην φαίνεται. Ίσως ήλπιζε να προλάβει να την σώσει ο Στέφαν, ίσως πάλι να το είχε σαν έσχατη λύση αν έμπαινε σε δύσκολη θέση.  Πήγε και κάθισε στον καναπέ που πριν ξάπλωνε η Ηρώ. Έπλεξε τα χέρια της στην ποδιά της και έμεινε να τα κοιτάζει, ώσπου άνοιξε πάλι η πόρτα.

Τινάχτηκε αλλά δεν κουνήθηκε από την θέση της.

Μέσα μπήκε ο έκφυλος βασιλιάς, έχοντας στο πρόσωπό του ένα σαρδόνιο χαμόγελο.

"Τι όμορφη παρέα έχω σήμερα. Χαίρομαι που δέχτηκες να μου κάνεις συντροφιά γιατί η νύχτα θα είναι βαρετή σε αντίθεση με τη νύχτα του Στέφαν. Βέβαια αν δεν μείνω ευχαριστημένος, κάποιος θα φροντίσει να μην γυρίσει ποτέ να σε πάρει. Μπορεί να είναι ένας από τους διαδόχους αλλά ατυχήματα συμβαίνουν ακόμη και στον δικό μας κόσμο."

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang