mira daha 8 yaşındaydı winx izlemeye bayılır onlar gibi uçma ve sihir yapma hayali kurardı. Onları izledikçe yapılabildiğine kendini öyle inandırmıştı ki önüne ne gelirse gelsin vazgeçmeyeceğim her yönünden belliydi. Güzel bir sabahtı annesi Ela kahvaltısını hazırlamıştı yemeği beklerken televizyonda winx in başlamasını bekliyordu o anda annesine dönüp dedi ki ;anne çizgi filmim 3 saniye için başlayacak bak sayıyorum 1 ,2,3 bak gördün mü ? başladı. Annesi o anla fazla ilgilenmedi kahvaltısını hazırlamaya devam etti . ama zaman ilerledikçe Miranın güçleri artıyordu yaşı da öyle . Mira artık okula gitmeye başlamıştı annesi çok endişeliydi kızı artık gözünün önünde değil di ve ya aynı şeyleri yaparsa diye çok endişeliydi.Mira yeteneklerini kaybediyordu hatta unutmuştu bile artık o özel kişi değil di çünkü güçlerini ne kadar az kullanırsan o kadar azalır güçlerin. öyle de oldu miranın güçleri azaldı azaldı ve azaldı .Mira 7. sınıfa gelmişti ailesi müslüman olduğu için oda müslüman dı fantastik olayları çok sevdiğinden dolayı cinleri araştırmaya başlamıştı araştırırken havas ilmini buldu ve havas ilmiyle çok içli dışlı oldu artık dualar ezberliyor seanslar yapıyordu ve bu yeteneğini geliştiriyordu. Facebookta gezinirken bir gün bir sayfaya denk geldi sayfada bir whatsapp grubunun olduğunu ve böyle işlerle uğraşan insanların orda olduğunu okudu Mira oraya girmek istiyordu ama gördüğü şey onu yıkmıştı 16 yaş sınırı vardı .girmesi onun için imkansızdı ama Mira önüne ne gelirse gelsin asla vazgeçmeyeceğinden bundan da vazgeçmedi sayfanın sahibine mesaj attı .
-merhaba
*merhaba
-ben sizin whatsapp grubunuza katılmak istiyorum.
* tabi yaşınız nedir ve numaranız
-(mira çok gergin olsa da ) yaşım 16 ve numaram 0555 555 55 55
*galiba çok minyon sunuz yaşını 14 gibi :D
- evet biraz minyonumdur boyum biraz kısa :D ee peki alındım mı ?
* bir dakika bekleyin lütfen
mira tam rahatlamışken çok gerildi ya fark ettiyseler nolucaktı içinde dualar ediyordu fark etmemeleri için ve birden yeni mesaj geldi. hızlıca baktı kabul edilmişti ve telefonuna bir bildirim geldi . -burak kişisi sizi gizli havas grubuna ekledi diye bunu gören Mira havalara uçmuştu hemen gruba yazdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Wiccan
Spiritualküçüklüğünden beri perilere ,sihir yapmaya , büyülere inanan Mira 15 yaşına geldiğinde wiccanlık ile tanışır ama sorunlar peşini bırakmaz . Bu hikayede Miranın başına gelen kötülükleri zorbalıkları okuyacaksınız.