Κεφάλαιο 38

2.5K 314 3
                                    

Ο βασιλιάς κοίταζε δύσπιστα τον Στέφαν για ώρα και μετά στράφηκε στον Νίκολας: "Εσύ ήξερες τίποτα γι αυτό; Ήξερες οτι η κόρη της Μυρτώς είναι δική μου κόρη;"

Ο Νίκολας ήξερε  οτι κατά βάθος ο βασιλιάς δεν εμπιστευόταν κανέναν και τώρα μαθαίνοντας οτι η Ηρώ, που αυτός κυνηγούσε να σκοτώσει πριν τη γέννησή της, ήταν η διάδοχός του, θα τον είχε ήδη βάλει στην μαύρη λίστα. Ευτυχώς τον κρατούσε στο χέρι με την σπηλιά. Η χαμένη του αυτοκυριαρχία επανήλθε: "Όχι φυσικά, πως θα μπορούσα να ξέρω;"

Ο βασιλιάς μισόκλεισε τα γαλάζια μάτια του και τον κοίταξε για λίγη ώρα ακόμη. Φαινόταν μπερδεμένος. Δεν ήξερε ποιον να πιστέψει. Το σίγουρο ήταν οτι ο Στέφαν ήταν πάντα ειλικρινής και ντόμπρος και δεν χρησιμοποιούσε υπόγειους τρόπους για να πετύχει τους στόχους του και αυτός ήταν ο λόγος που ο  ίδιος φοβόταν την δύναμή του. Όλοι τον σεβόταν και άκουγαν την γνώμη του, ενώ ο ίδιος είχε την πίστη τους μόνο και μόνο λόγω της θέσης του και του φόβου που προκαλούσε στους υπηκόους του.

"Φύγε για την ώρα Στέφαν, θα σε ενημερώσω για την αποφασή μου όσον αφορά το έγκλημά σου, να μου αποκρύψεις κάτι τόσο σημαντικό, όταν θα έχω καταλήξει. Θα περιμένεις στον πύργο σου. Δεν επιτρέπεται να βγεις από εκεί."

Ο Ορφέας ήξερε οτι η απόφαση του βασιλιά ουσιαστικά σήμαινε φυλάκιση για τον Στέφαν. Οι τέσσερις Φύλακες που υπήρχαν στον χώρο έτρεξαν και στάθηκαν γύρω από τον Στέφαν για να τον συνοδεύσουν. Ο Ορφέας τους ακολούθησε, αλλά είχαν ήδη συνεννοηθεί με τον Στέφαν να μείνει πίσω και να παρακολουθήσει τις κινήσεις του Νίκολας για να βρει την Ηρώ. Μόλις βγήκαν στον κήπο ο Ορφέας εξαφανίστηκε πίσω από την συνοδεία.  Σαν σκιά, χώθηκε στις πυκνές σκιές μια μεγάλης βελανιδιάς που έριχνε μέχρι χαμηλά τα κλαδιά της και περίμενε.


Ο βασιλιάς χωρίς να κοιτάξει καθόλου τον Νίκολας του είπε:" Θα πας να μου φέρεις εδώ την Ηρώ. Αν πάθει τίποτα, έστω και μια τρίχα από τα μαλλιά της  θα το πληρώνεις για πάντα."

Η παγωμένη του φωνή έκανε ακόμη και το Νίκολας να ανατριχιάσει. Κατάλαβε οτι  είχε  σταματήσει εντελώς να τον εμπιστεύεται.

Μόλις ο Νίκολας χάθηκε ο βασιλιάς χαμογέλασε. Τι ωραίο δώρο του επιφύλασσε η μοίρα; Τώρα δεν χρειαζόταν να βιαστεί να παραδώσει το θρόνο και όταν θα το έκανε θα είχε την κόρη του βασίλισσα οπότε πάλι αυτός θα είχε το πρόσταγμα.

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑWhere stories live. Discover now