Κεφάλαιο 39

2.5K 318 7
                                    

Την ώρα που η Ηρώ ακολουθούσε το Νίκολας, σκεφτόταν  τους τρόπους που θα μπορούσε να πεθάνει ένας βρυκόλακας, χωρίς να υπάρχει τρόπος να ξαναζωντανέψει. Το σπάσιμο του λαιμού ήταν ένας από αυτούς, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσε να το κάνει μόνη της. Θα έβρισκε έναν τρόπο όμως, ώστε να μην επιτρέψει σε αυτόν τον έκφυλο δολοφόνο, να απλώσει το χέρι του επάνω της.

Τα γαλανά μάτια του βασιλιά την παρακολουθούσαν από τη στιγμή που μπήκε στο μεγάλο καθιστικό. Εκείνος καθόταν σε μια πολυθρόνα με ψηλή πλάτη. Είχε ακουμπήσει το κεφάλι του πίσω και την περιεργαζόταν σιωπηλός, σα να προσπαθούσε να βρει κάτι επάνω της.

Ευτυχώς στο βλέμμα του δεν έβλεπε λαγνεία αλλά ενδιαφέρον και περιέργεια.

" Ηρώ, κάθισε." Η φωνή του δεν ήταν αυταρχική και το όνομά της το τράβηξε λίγο παραπάνω.

Η Ηρώ συνέχισε να τον κοιτάζει επιφυλακτικά, χωρίς να κάνει καμιά κίνηση. Ο Νίκολας την έσπρωξε δυνατά από πίσω, τινάζοντάς την μπροστά. Ο βασιλιάς αμέσως βρέθηκε δίπλα του και του έδωσε μια γροθιά που τον πέταξε στον τοίχο, μερικά μέτρα πιο  πίσω. Μετά πλησίασε την Ηρώ αργά, σα να πλησίαζε ένα φοβισμένο ζώο. Όταν το χέρι του ακούμπησε τον ώμο της, εκείνη τινάχτηκε σα να τη χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα και τραβήχτηκε πίσω.

"Μη φοβάσαι, έλα να καθίσεις δίπλα μου. Σου υπόσχομαι οτι δεν θα σου κάνω κακό." Μετά γύρισε σε όλους όσους βρισκόταν στο δωμάτιο: "Βγείτε όλοι έξω." Της έδειξε την καρέκλα δίπλα του.

Η Ηρώ κάθισε και περιεργάστηκε το χώρο. Το παράθυρο λίγα μέτρα πίσω από τον βασιλιά ήταν ανοιχτό. Αν εκείνος έκανε καμιά περίεργη κίνηση, η Ηρώ θα έτρεχε κατά εκεί. Μπορεί η μητέρα της να μην τα κατάφερε να πηδήξει, επειδή ήταν θνητή, η ίδια όμως ήταν βρυκόλακας και θα τα κατάφερνε και αν άφηνε τον εαυτό της και ήταν τυχερή θα μπορούσε να σπάσει και το λαιμό της.

"Ηρώ, πόσο χρονών είσαι;"

Μετά από λίγες στιγμές σιωπής απάντησε: "Έκλεισα τα είκοσι."

Ο βασιλιάς άπλωσε το χέρι του και έπιασε το δικό της προκαλώντας της πανικό.

" Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" Η φωνή του ήταν περίεργη.

"Ο βασιλιάς της φυλής." Απάντησε ξερά εκείνη.

"Όχι μόνο. Σήμερα έμαθα με μεγάλη μου χαρά, οτι δεν είμαι μόνο αυτό." Ένας ενθουσιασμός φάνηκε στα μάτια του . "Εγώ είμαι ο πραγματικός πατέρας σου."

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang