Capitolul 20

1 0 0
                                    

Orele au decurs cu succes iar acum mă îndrept cu Emi spre teren ca sa pun lichidul magic în sticla lui. Ne strecuram prin tribuna apoi îmi bag mana pe banca pana ajung la sticla cu inițiala "C.C" alți Christiani nu sunt pe aici mai ales Cross, el e unic. II dau sticla lui Em și o varsă mai de parte banca apoi mi-o da înapoi, torn așa zisa apa, strâng bine capacul o pun la loc și pornim la goana sus în tribuna. Antrenorul fluiera și le face semn sa bea apa. Își da casca jos și bea cu sete din sticla, Albert ne vede și îi face semn lui frati-miu și lui Leo ca suntem aici sus le facem cu mana și zâmbim. Îmi pun ochelarii de soare pe nas si picior peste picior. Emi își pune mâinile în sân și zâmbește bătând piciorul în ritm. Se duc în teren se așează în formație iar Christian face dansul internațional de nevoie la baie, cere voie iar antrenorul nu-l lasă, se mai roagă puțin și fuge. Începem sa radem și ne ducem și noi după el.
Stăm cu urechea lipita de ușa de la baie și radem. Se aude cu trage apa și o luam la fuga înapoi la locurile noastre. Radem ținându-ne de burta și batem palma, nu mai pot de râs mama abia aștept sa îi văd fata când mă vede cu lacrimi în ochi de la atâta râs. Ca tot vorbeam de el, se uita în direcția noastră si mă amintită cu un deget, îmi ridic mâinile în aer și rad în continuare, își pune casca și merge ca rata pe teren la locul lui. Emili îmi face semn sa plecam și eu aprob. Ah, azi am zi de mers în mall cu Jennifer. Mă opresc din mers și îmi pun mana în frunte

-Emi,azi am uitat dar am zi de mall cu Jen,i-am promis ieri când era cum era. Sper sa nu te superi.

Zâmbesc nevinovat iar ea ridica mâinile și vine spre mine.

-Nu are nimic, îl aștept pe Albert a zis ca mă duce la un suc.
-Nu îmi vine sa creddd, asta-i minunat.Sa-mi dai mesaj când te duci la baie!
-Normal!
-Hai ca plec ca trebuie s-o sun pe Jen. Bye.

Îmi scot telefonul și o apelez. Cu telefonul la ureche deschid stângaci masina și intru. Îl dau pe difuzor și îl arunc în dreapta.

-Zi sys.
-A dat Domnul. Am zis ca azi e zi de mall. În 5 minute sunt acolo.
-Nu are rost sa venim cu 2 mașini, vin-o tu aici.
-Pofa. Bine. Pa

Aștept sa închidă și apăs cu putere accelerația, nu e o ora în care sa fie aglomerat așa ca pot s-o dau.
Jennifer mă așteaptă în fata casei și bate din picior. Mă amuza situația ca a ieșit prea devreme din casa, știe ea ca o calc dar am și eu limitele mele, doar nu am vrut sa o enervez mergând încet. Pf

-Ce handicapata ești.

Mă bufnește rasul și o calc iar, se uita la mine ca la o proasta, mă uit la ea și îmi mușc buza încercând sa mă abțin sa nu rad dar o dau greș, mă acompaniază și ea și îmi văd de drum. Am ajuns la mall, îmi iau o guma din mașina apoi o încui, intram și ne îndreptăm unde unde este mâncare, fix în fața, o trag după mine și o trântesc pe scaun, îi fac semn sa mă aștepte și mă duc sa comand. Nu a durat mult și am ajuns la masa, bineînțeles ca i-am luat și ei. După ce mănâncăm ne îndreptăm spre un magazin de haine și bineînțeles ca intram sa ne holbam la haine. Ura!

După ore ce ne-am luat o groaza de haine și eu normal ca mi-au făcut cu ochiul niște geci și pantalonii ne hotărâm sa le lăsăm în mașină pentru a luam mâncarea și băutura pentru petrecere.

***

Totul e pregătit în afară de noi. Dj-ul trebuie sa apară, piscina e plina cu fel și fel de chestii gonflabile, globul disco e pus și el iar băuturile sunt în rand de la cele mai tari la cele mai slabe. Am făcut o treaba buna după părerea mea. Acum sus sa ne schimbam. Emili trebuie sa dea buzna în camera mea din clipa în clipa ca sa ne aranjam. Și ca tot vorbeam de lup, iata-l.

-Hey bolndo.
-Hey turbato.
-Ești gata de petrecere?
-Mereu. Dar știi ca va fii și echipa nu?
-Da. De ce?
-Și știi ca va căuta răzbunare.
-Christian? Sunt cu ochii în patru
-Sa vedem. Hai sa începem.

Am fost gata intr-o ora cu tot cu duș iar invitații încep sa sune la ușă dar nu avem DJ. Trebuie sa intru eu acolo atunci. Fug cât pot de repede dar tocurile nu îmi da voie prea mult. Reușesc sa pun un remix pana vine aschilopatul ăla. Deschid ușa și îi invit înăuntru, juma de liceu e în casa și au intrat în forță pe ring. Așteptăm și cealaltă jumătate și va fii o noapte super.
Urc înapoi și dau de gemeni care arătau super

Le dau un pupic în aer și îmi continui drumul pana în camera unde Emi își dădea cu parfumul meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Le dau un pupic în aer și îmi continui drumul pana în camera unde Emi își dădea cu parfumul meu.

-Cu parfumul ăla m-am dat eu așa ca lasa-l.
-Le combin. Pentru o dubla prospețime
-O sa puți a vaca în călduri cu enspe mii de parfumuri pe tine.
-Ai un șervețel umed?
-Chiar mai multe!

Îi arat dinții ironic și îi arunc pachetul de șervețele. Se șterge și își scotoceste în geanta după al ei.Se vede ca e blonda, are parfum dar se da cu al altuia. Doamne.
Mă închin și coboram la mulțimea ce se distreaza și se pare ca DJ ul a ajuns și face o treaba buna. Mă uit pe fereastră și văd lume care se bălăceste de minune în piscina și rad la maxim.  Verific băutura și mâncarea și mă pierd prin mulțime dansand cât mai haotic.

Mă așez pe canapea obosita de la atâta dans iar tocurile sunt și ele de vina, ce are dacă mă descălț. Zis și făcut. Emi și trântește lângă mine și oftează. Nu o bag în seama și mă concentrez pe sucul meu din așa zisele portocale. Oftează din nou și mă uit la ea nepăsătoare.

-O bine. Ce ai?
-Pai Albert a zis ca va ajunge. Dar nu e aici... Adică îmi e frica pentru ca face parte din gașca lui Christian
-Sunteți împreună ?
-Cred...
-Uite, dacă nu apare ne vom răzbuna în cel mai rău mod.

GATAAA. CUM VI SE PARE? SCUZAȚI GREȘELILE GRAMATICALE. VA PUPP♥

 VA PUPP♥

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Povestea noastrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum