•2

5.2K 48 13
                                    

3 GÜN SONRA:

Havuzun ılık suyundan mermerden destek alıp çıktım. Saat sabah 08.45'di. Saat 10 da dersim olduğu için fakülteye gelmiştim. Uykumun açılması içinde antreman yapmıştım. Havuzda benden başka daha kimse yoktu. Hemen kenarda asılı duran havluyu bedenime sardım kafamdan boneyi ve gözlüğümü de çıkarıp soyunma odasına ilerledim.

Her zamanki dolabımdan şampuanı aldım ve duşlara ilerledim. Duş kabinin içine girince ıslak mayomdan kurtuldum.

Kısa ve sıcak bir duş alıp hemen geri dolabıma döndüm. Kurulanıp iç çamaşırlarımı giydim. Spor çantama koyduğum kot pantolonumu ve beyaz tişörtümü arıyordum. Koyduğuma emindim. Ararken dışarıdan gelen ses dikkatimi dağıttı.

Bu saatte burada kimse olmazdı. Görevlilerdir diye düşünerek geri çantama bakmaya başladım pantolonumu bulunca hemen üzerime geçirdim. Kısa süre sonra tişörtümü de bulup üzerime geçirdim içimde ki braletimi düzeltip tişörtün tek omzunu indirdim eşyalarımı toparlayıp son olarak ayakkabılarımı da giydikten sonra dolabımı kilitleyip soyunma odasından daha sıcak mor ışıklı koridora çıktım.

Bu saatte kimse burada değildi. Aslında şu an fakülte de kimse yok denilebilirdi... Hızlıca bu sıcak alandan çıkmak için yürürken cebimde ki telefonum titremeye başladı. Hemen elime alıp arayanın Ariel olduğunu görünce açtım.

"Günaydınnnnnnn" diye bir çığlık kulağıma dolunca kıkırdamadan edemedim

"Sana da günaydın ne oldu da bu saatte aradın?"

"Çok kısa tutuyorum o zaman bu akşam 00.00 da Black'de mükemmel bir mekanmış ve bende biliyorsun ki yeni keşfedilmemiş yerlere bayılırım"

"Bu gün gerçekten eğlenmek için modum olduğunu düşünmüyorum."

"İtiraz yok. İyi günler şekerim." dedi ve telefonu suratıma kapattı gerçekten de bu kızın sıkıntıları vardı ve başıma yine iş çıkartmıştı...

***

Jake

Sıcak havuzun ortama yaydığı sıcaklık yüzünden terlemeye başlamıştım. Neden buradaydım bilmiyordum ama onu gördüğüm günden beri aklımdan çıkaramamıştım. Basit sıradan bir kızdı ama konferans sırasında da gözlerimi ondan alamamıştım. Bu kızda bir şeyler vardı ve böyle saçma şeyler yapmamı sağlıyordu.

Şimdi ise oturmuş ergenler gibi havuzda yüzmesini izliyordum. Havuzun mermerine yaklaşınca çıkacağını anladım ve hızla soyunma odasına ilerledim. Diğer tarafta ki dolapların oraya saklandım ve onu izlemeye devam ettim.

Mükemmel bir bedeni vardı ince beli geniş kalçaları ve ince uzun bacakları... Duştan sıkı sıkı vücuduna sardığı bornozu ile çıktı üzerini giyinmek için harekete geçtiğinde kolumu dolaba çarptığım için sesli bir gürültü çıkmıştı

Daha fazla dikkat çekmemek için buradan çıktım ve koridora ilerledim tam o sırada o da çıkmıştı bulduğum bir kapıdan içeri girdim boş koridorda yankılanan sesinden duyduklarını duyabiliyordum. Bu gece bir yere gideceğini söylemişti. Bulmam zor olmazdı neden bilmiyorum ama onu bulup son kez bu gece de izleyecektim ve sonra bu yaptıklarımdan vazgeçecektim

***

Okuldan geldikten sonra kendimi direk yatağıma atmıştım ve güzel bir uyku çekmiştim. Ekonomi bölümü beni cidden yoruyordu ve artık bir an önce mezun olmak istiyordum. Neyse ki derslerim iyi olduğu için 2. sınıftayken bir üst sınıftan ders almıştım ve 21 yaşında mezun olabilecektim.

Saat 22.00 geliyordu telefonumda biraz takılmak için baş ucumda ki telefonumu elime alıp instagram da gezinmeye başladım. Storyleri izlerken karşıma çıkan okuldan bir çocuğun dört gün önce çekilmiş Bay Gyllenhaalile resmi çıktı.

LUSTER. || Gyllenhaal.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin