Part 1

121 12 3
                                    


Reggel korán keltem, mert be kellett mennem fotozásra. Elvégeztem a reggeli rutinjaimat, ami fürdésből és fogmosásból állt. Általában sminkelésből is, csak ugye majd a fotozáson fogják megcsinálni. Outfitnek egy laza fekete polót és egy farmert kaptam magamra. Lebaktattam a lépcsőn, és rögtön megcsapta az orromat a  finom kaja illat.

-Jó reggelt anya-pusziltam meg

-Neked is, meleg szendvics az asztalon. Várod már a 18. szülinapod?-mosolygott anya

-Igen-ültem le és gyorsan benyomtam a kis toastot

-Rendezhetek bulit?-néztem rá könyörgően, boci szemekkel

-Nem-vágta rá, talán gyorsabban a kelleténél. Kicsit furcsáltam de egy váll vonással letudtam. A legjobb barátnőm, Sophie biztos rendezni fog nekem valamilyen bulit.

-Megyek anya, késöbb jövök-vettem fel a cipőm, felkaptam a Penny Boardom, telefonomat és a fülhallgatómat is majd kiléptem a házból. A kora reggeli friss levegő, madarak csiripelése, egy árva lélek sincs az utcán, csend és nyugalom. Ilyen egy nyári reggel. Bedugtam a fülhallgatóm, felpattantam a deszkámra, majd elindultam a studió felé. 10 perc alatt ott voltam.

-Hailey! Jó reggelt!-köszönt a fotósom, Alex.

-Neked is-mosolyogtam

-Tudod a dolgod, itt várlak-mondta.

Bementem az öltözőmbe, ahol a stylist-om épp ruhákat pakolászot.

-Szia drágám-nyomott két puszit az arcomra-itt a mai ruhád-adott a kezembe egy baba rózsaszínben pompázó, deréknél összehúzott hosszú ruhát.

-Köszi-mentem be a kabinba és gyorsan átvedlettem a ruhám.
Amint kiléptem a sminkesemmel találtam magam szembe. Kevesebb mint fél óra alatt meg is csinálta, majd megigazitottam a ruhámat és kimentem.

-Mint mindig gyönyörű a hercegnő-mosolygot Alex, amint meglátott.

Épp nagyban fotózott, mikor bejött egy számomra idegen srác, pedig nagyjából az összes modellt ismerem innen. Nem nagyon törődtem vele, de mikor én végeztem, ő állt fel a fehér vászonra. Felvont szemöldökkel figyeltem ahogy pózól, majd meguntam és bementem az öltözőbe.

-Lis, ki az a srác akit épp Alex fotóz?-kérdeztem a stylisom

-Ő is modell, de nem ismerem annyira, most jött ide elöszőr-vont vállat

-Aha, jó-vontam vállat én is majd hagytam, mert nem nagyon érdekelt.

-Hailey, gyere picit-nyitott be Alex. Bólintottam majd utána mentem.

-Aaron, ő itt Hailey-mutatott rám-Hailey, ő itt Aaron. Állj be mellé, csinálok egy pár fotót.
Kicsit megszeppenve, de felálltam mellé.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sziasztok! Itt lenne az első rész a sztorimból. Remélem tetszik és felkeltette az érdeklődéseteket.
Luv ya!❤️

Felejthetetlen vagy  /sʜᴀᴡɴ ᴍᴇɴᴅᴇs ғᴀɴғɪᴄᴛɪᴏɴ/Where stories live. Discover now