BKH • 9🌺

1K 70 111
                                    

Bölüm şarkısı: SYML - Where is my love 🎧
-----

|Alp'ten.|
"Ben..şeye bakıyordum.."

"Neye oğlum söylesene?"

"Ben öylesine internete bakıyordum da.."

"Ee telefonu niye apar topar cebine attın o zaman?"

"Demin Fatih gelip kızdı burda oturuyorum diye. Yine o geldi sandım, telefonla görünce tekrar kızar diye attım cebime.."

"Ha tamam. Hadi sen Selim hocanın yanına gidiyorsun. Bende Oğuz hocaya. Akşam moralin neye bozulmuş konuşacağız ama."

"Tamam Alp. Hadi gittim ben."
Burak koşar adımlarla çıktı odadan.
Açıklamasına pek inanasım gelmemişti. Ama akşam anlatırdı illaki. Ben de odadan çıkıp Oğuz hocanın odasına geçtim. Hastalar bekletmeye gelmezdi.

|Esma'dan.|
"Yalvarırım ne oluuur, başka birini sevmee. Ben sensiz yaşayamaam, benim gönlüm sende-"
Mırıldandığım şarkıyı bölen şey cafenin kapısında gördüğüm Bahar'dı.

Gülümsedim "Ay benim civcivim gelmiş ya! Ne güzel süpriz buu!" koşup sarıldım Bahar'a. O da bana sarılıp güldü.

"Amerika'da bir tıp seminerindeydim. Ama sizi özleyip döndüm."

"Sen bizi değil de Oğuz'u özlemiş olmayasıın?" dedim munzurca sırıtarak.

"Ya Esma! Şimdilik kimse bilmiyor, açıklamadık daha! Ama evet onu da özledim."

"Gel civcivim, sen yorulmuşsundur şimdi. Ben sana elmalı kurabiye yapayım." deyip mutfağa yöneldim. Bahar'ı çok özlemiştim. Geldiğine Eylül'de sevinecekti. Malum artık düşman değil tekrar dost olmuşlardı.

Bahar arkamdan "Sen bitanesin Esma!" deyip güldü. Bende güldüm. Sanırım her şey yoluna girmişti.

Akşam Saatleri.🌚

|Alp'ten.|
Hastalarla ilgilenmemiz bittikten sonra Burak'ı ve Fatih'i de alarak çatıya çıktım. Sırtımı çatının duvarına yasladım. "Ee anlat bakalım Burak. Moralini bozan nedir?"

"Aynen abi. Ben de merak ediyorum. Ne bu kadar bozdu moralini?" diye bana katıldı Fatih.

"Abi çok da önemli bişey değil ya."

"Anlatsana artık."

"Tamam tamam. Ben bir kıza aşık oldum abi. Ya dünyada onun gibi kimseye rastlamadım ben. O kadar farklı, neşeli, düşünceli, kırılgan, güzel ki... Onu düşünmeden edemiyorum. Kız beni tanıyor ama karşısına çıkıp sevgimi itiraf etmeye cesaretim yok."

"Neden itiraf edemiyorsun ki?" deyip baktım merakla.

"Çünkü kızın sevgilisi var. Kız onu seviyor. Ya da sevdiğini sanıyor."

"Burak kızın sevgilisi varsa unut derim ben. Mesela biri Esma'ya şöyle şeyler hissetse falan deliririm." dedim. Gerçekten delirirdim, ölesiye döverdim o herifi.

"Tavsiyen için saol Alp. Ama benim o kızdan vazgeçmeye niyetim yok. Sevgimi itiraf etttiğimde beni seçecek. Buna eminim." Burak hışımla indi çatıdan.

Fatih "Bunun hâli hâl değil. Yalnız bırakmasak iyi olur." deyip Burak'ın peşinden gitti.

Burak'ın bahsettiği kız kimdi acaba? Gerçekten mantıklı hareket etmiyordu. Umarım kızdan vazgeçer ve aklını başına toplardı.

Ertesi Gün & Akşamüzeri.🌆

|Yazardan.|
Fatih, Burak'ın hergün aynı saatte ortadan kayboluşuna anlam veremiyordu. Hayır yani bir gün hocalardan biri sorsa ne diyecekti, düşünmek bile istemiyordu.

"Abi yine mi dinlenme salonundasın yoksa?" diyerek girdi dinlenme odasına. Ama kimse yoktu. O sırada masada duran Burak'ın telefonu çaldı. Fatih telefonu eline aldı. Açıp 'şuan burada değil' diyecekken arama kapandı.

Telefonu yerine koyarken galerinin açık durduğunu fark etti. Ama galeride bir tuhaflık vardı. Çok tuhaf olan bir şey... Fatih şaşkın uğramıştı. Konduramadığı şey oluyor olamazdı değil mi?

Fatih şaşkınlıktan çıkamamışken odaya giren Burak'a çevirdi gözlerini.

"Abi telefonumu burada unutmuşum d-" Burak cümlenin devamını getiremedi. Fatih'in elindeki telefonunu fark etmişti.

Fatih "Sen..Senin telefonunda Esma'nın resimlerinin ne işi var?"

"Fatih bak-"

"Sana. Soru. Sordum! Telefonunda Esma'nın resimlerinin ne işi var?!" Fatih bir anda bağırınca Burak yerinden sıçradı.

"Sen yoksa Esma'ya mı aşıksın?!"
Burak cevap vermedi, sustu.

"Cevap veremiyorsun! Dün anlattığın kız da oydu değil mi?! Ulan hiç mi utanmadın Alp'in karşısında anlatırken?! Cevap ver lan cevap ver!"

Fatih'in bağırışlarına Burak'ınkiler de eklenmişti şimdi.

"Evet lan! Esma'yı seviyorum! Aşığım ona! İnsan kime aşık olacağını seçemez!"

"Seçemez ama duygularını bastırabilir! Sen körüklüyorsun! Hem dünyada başka kız mı yok!"

"Yok! Esma gibi neşelisi, beceriklisi, anlayışlısı, güzeli yok! Alp aşık diye kimse aşık olamaz mı Esma'ya?!"

"Burak, bak elimde kalacaksın! Oğlum sen de Alp'le Esma'nın birbirine ne kadar aşık olduğunu biliyorsun! Kız Alp için ölümden döndü. Bakar mı artık sana!"

"Bakacak! Alp'e olan sevgisinin yanılgı olduğunu anlayacak! Alp ona kirazım diyor ya! Gerekirse kirazların soyunu kurutacağım, yine de beni sevecek!"

"Bak Burak, sana 2 gün süre veriyorum! Alp'e 2 gün söylemeyeceğim. Sen de bu aptal düşünceleri unutacaksın!"

"Unutmayacağım! İster Alp'e anlat ister Esma'ya! Umurumda değil! Zaten yakında herşeyi itiraf edeceğim Esma'ya!"

"Sus Alp duyacak!"

O sırada kapıdaki sesle başlarını oraya çevirdiler.

"Neyi duyacakmışım Fatih?"

🌺🌺🌺

9.Bölüm Sonu.~

Bölümü nasıl buldunuz?💗

Burak hakkında ne
düşünüyorsunuz?👊

Bu arada biraz beklettim sizi kusura bakmayın ve bölümler
haftasonundan
haftasonuna gelecek.💕

Malum okul var💔

Bir Kiraz HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin