Capitolul 6

1.1K 62 13
                                    

     Mă uit la ea ca prostul de 5 minute ,sunt şocat am m-ai văzut fete si nu una si o grămadă de si în ultimile săptămâni acestea când mă văd fug  de mine din cauza lu Karin dar pe acestă fată am vazut-o de patru ori într-o zi nu poate fi vorba de coincidență .

  "Sakura,, acest nume îmi bântuie gândurile ,ce nume frumos ,am încetat să mă holbez la ea că să nu par un prost ,îmi întorc privirea spre mâncarea din fața mea ,o nebunie culinară care îmi bântuie simțurile numai când le privesc.

   - Doresc o porție de paste si un suc de fructe vă rog;

  Se pare că-i plac pastele ,acest lucru mă face să zâmbesc si eu le ador, acesta îsi ia tava si se îndreaptă spre masa sa, ma strâmb când văd că aceasta se așează la masa lui Kiba.

  - Ia zi dragule cu ce te servesc.

Vocea doamnei Mara mă trezește la realitate mă uit la dânsa si zâmbesc cerând si eu o porție de paste si o apă plată acesta mă serveste imediat ,îmi urează poftă bună iar eu doar zâmbesc la ea. Mă îndrept spre masa amicilor mei ,mă asez pe scaunul meu în timp ce-mi trântesc tava cu mâncare pe masă, Neji tresare si se uită urât la mine.

- Ce-ai Sasuke? Întreabă curios uitându-se la mine.

  Mimez pe buze un nimic si încep să mănânc în liniște, mă m-ai uitam cu coada ochiului la masa lui Kiba unde sau strâns m-ai mulți elevi printre care si Sakura. O vede-am râzând si zâmbind de fericire se vedea că era în largul ei ,se mai uita din când în când prin cantină parcă vrând să vadă pe cineva.

   - Temari ai înnebunit?

Mă întorc imediat cu fața spre masa din spatele meu , rozalia era în picioare udă fleaşcă din cap până în picioare ,rochia înflorata pe care o purta era acum udă si nefolositoare, se uita urât la fata blondă, se putea citi ura pe fața ei fruntea ei era încruntată dar asta o făcea si mai drăguță.

  - Nu-i vina mea că tu nu erai atentă, unde te uitai ,cumva după băieți?

  Întrebarea blondei o suparase si mai mult , am impresia că mai are puțin si ia foc i se vedea fața roșie, trage aer în piept înainte să-i răspundă prietenei sale.

  - În primul rând eram atentă dacă nu ai observat răspunde-am când mă întreba-i ceva si în al doilea rând mă uităm după fratele meu.

  Răspunsul ei a fost unul ferm se asază înapoi pe scaun stergandu-se pe fața cu un şervețel ,si ca totul să fie si mai bine a venit si bestia ,Karin se apropie rapid de masa rozaliei si se oprește în dreptul ei uitandu-se cu amuzament la aceasta.

  - Sakura draga mea ce ți sa întâmplat, ai rămas fără apă la duşuri si nu ai putut face baie si te-ai hotărât să faci la masă; Karin a inceput să râdă ca o nebună ce tocmai a fost internată, lângă ea mai vin alte trei fete singura pe care o recunosc e blonda de Ino stiu că a fost una din multele mele fane înainte ca Karin să îsi bage coada acum blonda stă după curul lui Naruto.

   - Karin valea; blonda pe nume Temari mârâie la Karin în timp ce se ridică de pe scaun ,Doamne dacă blonda o să o bată pe  Karin o ingrop în bani dacă o mai si bagă  în spital îi ridic o statuie.

  - Si dacă nu vreau;

  Mama cred că va ieși cu bătaie si dacă Karin va fi cea făcută praf mie îmi convine, blonda dă cu palma în masă si se ridică instant de pe scaun ,mă uit la Karin care pare cam speriată si se dă cu doi pasi în spate.

  - Nu te-am intrebat dacă vrei sau nu ,ti-am zis doar valea si nu mai repet. Va iesi cu scântei băieți sau întors si ei să privească spectacolul ce ne este oferit.

- Nu mă speri ; vocea lu Karin este una de fată speriată se uită ba la blondă ba la prietenele sale ce par si ele puțin nesigure.

Blonda începe să râdă tare în timp ce le priveste pe mimoze ,bate palma cu şatena care este lângă ea si se uită cu amuzament la fetele din fața sa. Blonda se îndreaptă spre ele cu amuzament în timp ce ele se îndepărtează ușor.

- Temari nu merită; vocea caldă a rozaliei o calmează pe blondă, Temari ofta si se îndreaptă spre scaunul său care la dărămat. Bombăne ceva de ea stiut si îsi ridică scaunul de jos ,se asează pe el în timp ce le privea pe fetele care sau mai calmat puțin.

- Deci nu esti asa curajoasă; deci Karin chiar nu are creier sau are dar nu stie să-l folosească mai avea puțin si isi lua bătaie si ea tot cu gura mare este. Blonda se încruntă si strânge din dinți se putea vedea pe fața ei nervozitatea si persoana care ar atinge-o în momentul ăsta ar fi praf si pulbere.

  - Tocmai ce m-am asezat pe scaun, nu mă face să mă ridic că te bat de două ori.

Eu deja mă ridicasem de la masa eram prea curios să văd ce se întâmplă ,Naruto deja şi-a cumpătat o pungă de floricele spunând că va fi un mare show, Neji s-a ridicat cu mine si stă sprijinit de masă în timp ce se holba la ele, până si Shikamaru sa trezit să vadă ce se întâmplă. Rozalia stă calmă pe scaun si se uită prin sală parcă vrând să găsească o soluție la problemă, se uită la Karin apoi la blonda din fața ei o calmează doar uitandu-se la ea parcă spunându-i din priviri să stea calmă. Dintr-o dată se ridică de pe scaun si se întoarce cu fața spre Karin, o examinează de sus până jos rămânând cu privirea spre fața ei.
  
Ce tot te uiți la mine nu ai m-ai văzut vedete; spune Karin ranjind la Sakura, am vazut-o pe blondă când s-a ridicat de pe scaun gata să-şi înfige mâinile în părul roscatei ,dar Sakura îi face semn cu mână să nu intervină.

- Vedete am m-ai văzut dar maimuță cu tocuri niciodată.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum