"Off biraz az makyaj yapın sade olsun"dedim bizim kızlara oflarken şuan düğüne hazırlanıyordum gelinliğimi gitmiştim ama kızlar kuaföre gitmek yerine biz yaparız demişlerdi Hayy ben onların aklına uyan aklıma....bir saattir bir makyaji yapamadilar sözde kokoşlar.
"Tamam kanki yaa bitti sayılır hem bu sade sayılır yaniii"diyio bana göz deviren alyaya dil çıkarıp aynada kendimi suzdum ikiside bana hayranlıkla bakarken Nazlı alkış tutup"süpersin bebeğimm"dedi bebeğim nedir yaa ona tiksinc tiksinç bakarken alya beni öldürmek istercesine sıkıp"uyy kuzuğğ çok güzel oldun darısı benim başıma"dedi ve iç çekmeye başladı ona sadece gülümserken kapının tıklanmasıyla"girr"dedi Nazlı aa bu bu eda(ilk bölümlerden vampir olmadan önceki arkadaşı)Nazlı ve alyanin göz leri kanın o dehşet verici kokusundan koyulaşırken ben onların önüne geçip sıkıca edaya sarıldım, eda benden ayrılınca beni bir güzel süzüp"bu güneş senmisin?"dedi tabii beni hiç bu kadar güzel görmemisti ona gülüp"tabhisi.....sayii sen nasıl buraya geldin"dedim göz ucuyla alya ve nazliya bakarak eda bana göz devirip"annen....benim işim var benim yerime sen git dedi"benim yavaş yavaş bu dediğine gözlerim dolarken eda bana sıkıca sarılıp bir anne edasıyla"ben sana kıyamamm"dedi benim yavaş yavaş gözümden bir iki damla akarken Nazlı endişeyle"yaaa o makyaj kaç saat sürdü sakın ağlama kankiğğ"dedi sahte bir gülücükle edadan ayrılıp"yok yaa gözüme capak kaçtı"hepsi aynı anda bana'ben yermiyim'bakisi atarken her birine ayrı ayrı göz devirip edayi elimle gösterdim ve"bu eda...benim çocukluk arkadaşim diyebiliriz...bunlarda edacim alya ve Nazlı"dedim eda alyanin elinj sikarken alya dudagini yalayip" AB pozitifmi?"dedi eda sakinca kaşlarını havalandırırken "anlamadim"demesiyle bu sefer alya göz devirip"kanin"dedi ona gülerken eda benim arkama saklanıp"ha...hayır...AB negatif"dedi salak birde söylüyor"imm onu daha çok severim"dedi gülerek eda tedirgince "benim kanim tatsız yemezsiniz herhalde"demesiyle hep beraber edaya göz devirdik"emmeyiz seni edacık"dedi Nazlı ve edanin yanağindan makas aldı.
Boradan devam;
Elime aldığım siyah papyonu takarken göz ucuyla koltukta annemle konuşan can ve ardaya baktım annem benjm o kızla evlenmemi hiç istemiyordu buraya geldiğinden beri"yok başka prens mj kalmadı yok bizene "falan gibi şeyler söyleyip başımın etini yedi bitirdi.Annem yanıma gelip papyonu çekistirip"o öyle olurmu canımm"diyip kendisi yapmaya başladı anneme göz devirip"git bir gelinini gör ustersen sen anne"dedim lütfen tamam desin lütfen çok sıkıcı annem yalan yok"olmaz öyle şey ben sonra siz balayından dönünce tanışcam o kızla"dedi yüzünü burusturarak.
"Kanka yaa benim şu papyony yapsana"diye papyonu bana uzatan can'a hayretle bakıp"bu pembe papyonu takmıcaksın herhalde"dememle can sırıtarak"tabiki......Takcam"dedi ona oflayark"siktir git kız mısın len sen ....arda taksin"diyip canı başımdan yolladım assada nikah töreni sesleri gelirken annem omzuma dokunup"yavrum bugün kızı alıp Aşşağı inmeyi düşünüyormusun?"dedi dudağimj dudağima bastırarak olumlu anlamda kafa salladım ve gelin odasına doğru ilerlemeye başladım.
Içerden"girr"sesiyle kapıyı açarken güneşi görmemle gözlerin resmen parladi buna eminim çok güzel olmuş bee ben agzimin sularını akita akita bakarken alya gülerek"kuzi ne bakiyon aval aval"diyince ona goz devirip koluma girmesi için günese döndüm güneş gözleri dolu bir şekilde koluma girmişti ee tabii evlenmemiz ani oldu o yüzden duygulanmistir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR OKULU
Vampirebizim dünyamız ikiye ayrılmıştı, insanlar ve vampirler, ahh sakın beni melez falan sanmayın ben normal insan olan genç bir kızım, yani öyleydim takii zorla bir zorba tarafından ıssırılıp vampire dönüşene dek , vede lanet olsun ki ben VAMPİRLERDEN NE...