Kahvaltı

481 22 0
                                    

Kaan ve ben mutfağı temizlemeye başladık yada sadece kaan başladı desem daha iyi olucak çünkü ben ondan gözlerimi alamıyordum siyah saçları , yeşil gözleri , pembe dudakları , tüm erkekleri ve kızları kıskandırıcak kirpikleri ve pürüzsüz teni... Ah ne diyorum ben ! Kendine gel ceren belkide sevgilisi vardır kendine gel ' beni izliceğine yardım etsen diyorum ' sesinde alaycı bi tavır vardı hadi amaa nasıl anlayabilirdiki arkası dönüktü zaten.... ' yiiooo ben seni izlemiyodumkiiiğğğ ' ' yalan söylediğin çok belli oluyo güzellik gel ve yardım et ' bana döndü ve güldü bi dakka bi dakka bana az önce güzellikmi demişti ?? Gü-zel-lik ohaaa sanırım bayılıcam sakin sakin 'tamam be tamam al işte yardım ediyorum oldumu??' Evet dercesine başını salladı en sonunda mutfağı toplayıp kahvaltımıza başladık çok güzel olmuştu ' ellerine sağlık senmi yaptın gerçekten ' dedim gülümsedi ve göz kırptı 'hayır pastaneden' 'tabi yaaa bi erkek nasıl börek yapabilir ' diyip göz kırptım yüzü asıldı amaan babane zaren tanımıyorumki çocuğu onun gakkında sadece adının Kaan Sönmez olduğunu ve 18 yaşında olduğunu biliyorum o kadar bide ukala salak gerizrkalı öküz tatlı yakışıklı... Lan yine kendimi kaybediyodum yeter bu kadar daha fazla kendimi kaybetmeden kaanı göndermem gerekiyodu zaten yemek de bitmişti ' Kaan benim alışverişe çıkmam gerekiyo başka zaman konuşuruz olurmu ' dedim 'olmaz' dedi şaşırdım 'bende seninle gelicem hem zaten sıkılıyodum ' dedi göz kırptı yuh yaaa yok daha neler 'daha tanışmıyoruz bile ' demekle kaldım 'tanışırız işte ' dedi en sonunda kalbini kırıcaktım ama neyse şimdilik sadece peki demekle yetindim bakalım bizi neler bekliyor...

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin