Merhaba canım okuyucularım ve biricik eyfet ailem öncelikle bana attığınız o güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok mutlu oldum. Bu arada bu kitaba vote veren okuyan herkese de çok teşekkürler.
Bir bölümümüz daha bitti. Umarım beğenirsiniz . Kusurlarım varsa affedin.Sonra Fethi memnuniyetle gülümser .
Eylem ve Selin kabine girer. Kabinde çıkarlar.
Eylem kabinde çıkar ve Fethiyi çekip öper. Tam dururum yaptığı şeyin yanlış olduğunu farkedecekken Fethi öper . Bu sefer Eylem çekilmek ister Fetih sımsıkı tutar. Bir türlü Eylemden kendini alamaz. En sonunda Eylem nefes alamaz dayanamaz bayılır . Fetih bunu ancak birkaç dakika sonra Selin ve Alinin çığlıklarıyla duyar.AlSel: FETHİ BIRAK ARTIK EYLEMİ BAYILDI.
Fethi bunu duyar duymaz Eylemin dudaklarından ayrılır. Eylemin dudaklarına bakar mosmordur.
Eylemi hemen hastaneye götürürler. Fethi Eylemin o halini görünce çok üzülür. Ne yapacağını bilemez. Yaptığına pişman olur .Doktor odadan çıkar.
Fethi : Fethi doktorun yakısına yapışır . Bana bak o iyi dimi
Doktor: eylem hanım buraya geldiğinde baya bir süre nefessiz kalmış daarındaki kan miktarı baya bir azalmıştı. Fakat şuan durumu iyi iyiki zamanında yetiştirmisiniz hastaneye eğer zamanında gelmeseydiniz . Eylem hanımı kaybedebilirdik. Şuan durumu iyi onu görebilirsiniz.
Fethi : naptım ben az kalsın sevdiğim kadını öldürüyodum
Şuan sadece bana nefret hissediyor.Ama ben dayanamam onun bana nefret bakan gözlerine.
O yüzden bunu yapmıştım yapıcağım . Bu olanları hatırlarsa sevdiği kız giderdi. Onunla bir daha konuşmazdı . İşte o zaman adam biterdi. Adam kendince en doğru karar verdi . Kararını uygulamak için sevdiği kızın güzel gece gözlüsünün yanına gitti . Elini tuttu. Hiç bırakmayacak gibi . Onun için herşey bu güzel gece gözlü kızdı. Uyaasini bekledi. Zaten odaya gizlice girmişti. Eğer şimdi yapacağını yapmasa kaybedicekti onu biliyordu . Kızın yanağına küçük ! Bir öpücük kondur du temkinli bir şekilde . Özlemişti o güzel dudaklarını özlemişti ona kuşları hatırlatan dünyanın en güzel melodisi gibi gelen müziğiyi sonra o içten parlayan gözlerini o inatçılığını özlemişti .
Adam bu düşüncelere dalmışken önünde gördüğü şeyle resmen şaşkına uğradı. Çünkü sevdiği kızın gözlerinde onda hiç görmek istemediği bir ifade vardı Korku. Bunu yapmak zorundaydı tekrar hatırlattı kendine biliyordu bütün olanları yapacaktı.Eylem tam konuşmaya başlıycakken Fethinin gözleri yine kıpkırmızı olmuştu. Eylemin gözünün içine bakarak biz birbirimiz ile öpüşmedik . Ben sana kötü davranması gimp sen sadece tuvalette kilitli kaldın ve sonra da nefessiz kaldın telaştan da dudaklarını dişlerin o yüzden kanadı tamam mı benim dediklerimi gibi oldu dedi ve sonra da ekledi bu yaptığım şeyi hatırlamayacaksın. Ben kapıdan çıkacağım ben bu odaya hiç gelmedim unutma der.
Fethiden
Kahverengi gözlü prensisime halletigime göre geriye bir tek AlSel kalıyor. Koridoru yalnız başına dolaşan selin dikkatimi çekti. Tam zamanıydı.Fethi : Selin gel benimle sana çok önemli bir şey diyeceğim
Diyip selinide kandırıp eyleme dediklerini söyler ve bu olanları hatırlamamasina Soyer ve gider.
Geriye bir tek maviş bakan Ali kalmıştı. Aliyi de hipnoz ettim tıpkı selin gibi ve her şeyi unutmasinı söyledim . Alide hal ettik . Şimdi geriye kaldı . Kızların mağazada dendiği bütün kıyafetleri istemiştim hep seni alıp eylemin kişinin oraya koydum . Hala çok güzeldi . O güzel gece gözlerini açmış bana bakıyordu.
Eylem: Günaydın ikizim nerde
Fethi : başta anlamamıştım . Sonradan aklıma geldi . Selindi bu . Selin ve Ali birazdan gelicekler küçük bir işleri vardı da .
Eylem : tamam anlamında başını salar. Biraz sonra içeri Ali ve Selin girer. Selin koşarak Eyleme sıkıca sarılır.
Fethi : Selin artık kızı bırak bak boguluyordu az kalsın .
Selin : sen çok biliyon bakışı atar . İkizim çok korktum sana bir şey olucak diye
Eylem : bir şeyim yok ikiz. Hatta ben çok sıkıldım . Yeter çıkalım artık hastaneden.
Fethi : ben hallederim der. Odadan dışarı çıkar önce konuşmak için doktorun yanına gider . Sonra da çıkış işlemlerini halleder. Tekrar odaya girer. Eylemi kucağına alır.
Eylem : ne yapıyorsun indir beni ya
Fethi: olmaz daha hastaneden yeni çıktın basın dönebilir bayılabiirsin. Hadi sen uyu dinlen. Eylemin evine gitmeden önce Selin ve Aliyi kovalar. Eylemi uçurarak evine götürür. Evi eylemin kokusu ile bulur.
Eylemin evine gelir . Ailesine Eylemi teselim eder. Sonra da kapiyi hafif açık bırakır. Ailesi yatağına yatırırken Fethi de görünmez olup eve girer .
Sonra Eylemin Ailesi odadan çıkar . .
Fethi Eylemin saçlarını okşar . Onu izler.Fethi : gece gözlüm tam 5 yıldır seni seviyorum. Senin ilk sesini duyduğum an aşık oldum . Senden bir daha da kopamam zaten . Ama suan birlikte değiliz maalesef aramızda küçük engeller var. Ama unutma ki önüme ne kadar engel çıkarsa hatta o engel sen bile olsan yakıp geçerim . Ama yine de senden bir daha ayrılmam yakın da çok yakında karım olucaksın gece gözlüm sen de bir vampir olucaksın .
Dediği anda bir ışık parlar o ışık Eylemin çantasından gelir . Fethi onu merak edip çantayı açar ve şok olur . Çünkü o vardı içinde o.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR VE MELEZ EYFET ❤ KOLYE💕
FanficVAMPİR VE MELEZLE İLGİLİ YAZILAN İLK EYFET ❤ HİKAYESİDİR. Eylemin annesi ve babası Eyleme bebekken bir kolye takmışlar. Eylemde bu kolyeyi hep boynunda taşımış. Bu kolyenin asıl sırı da şuymuş. Aslında Eylemin anne ve babası insan değillermiş An...