Bölüm şarkıları:
Duman-Kırmış kalbini
Mazhar Alanson-Rüyamda çıkıveriyorsun karşıma
*Berrak Kılıç
Bir günde iki bölüm birden ;))
"Sonra sevecek sandım.Üzeceğini bilemedim."
Su'yun ağzından
Beni öpecekti!
Burak yüzüme doğru biraz daha yaklaştı.Dudakları dudağıma o kadar yakındı ki nefes bile alamıyordum.
En iyi bidiğim şeyde kimsenin spor salonunun tuvaletlerini kullanmadığıydı.
Kimse bizi göremezdi!
Ben gözlerimi kapatmışken Burak aniden benden uzaklaştı.Gözlerim hemen açıldı.Bu o kadar kısa süren bir andı ki ne olduğumu bilememiştim.
-Özür dilerim.Özür dilerim.Ben...yapamam.Sana bunu yaptığım için özür dilerim.
****
Burak'ın ağzından
Su dediklerimden birşey anlamaya çalışan bir ifade ile bana bakıyordu.Onu öpmemiştim çünkü.Birkaç adım daha geriledim.
Uzay benim kardeşim gibiydi.Nasıl ona böyle bir pisliği yapacaktım?En kötüsü de karşımda bana şaşkın gözlerle bakan kıza nasıl olur da....
Derin bir nefes aldım...
-İddia...Hepsi bir iddiaydı.Arkadaşlarla iddiaya girmiştik.Seni kendime aşık edecektim.
Su beyninden vurulmuş ifade ile bana bakmaya başladı.Ağzı hafif aralanmış gözleri dolmaya başlamıştı.
Sanıtım dediklerimin doğruluğunu tartıyordu.
-Burak...Sen ne diyorsun?
Bakışlarımı yere eğdim.
-Hepsi bir oyundu.Özür dilerim.
Gözlerinden birkaç damla yaş düştü.
-Sen bunu nasıl yapabilirsin bana ya!!Sen nasıl bir insansın böyle!!??Ya beni geçtim Uzay senin en yakın arkadaşın değil mi!?Nasıl böyle iğrenç bir oyunu bana oynayabildin???!!
Ellerini saçından geçirdi.
-Sen benim hayatımda gördüğüm en pislik insansın!!Ne yapacaktın!?Utanmasan birde beni öpecek miydin?Hah!Sonra ne olacaktı!!?Hiçbirşey olmamış gibi iddiayı kazandığını mı söyleyecektin herkese!!?
-Su ben....Ben gerçekten özür dilerim.Ben pişmanım.
Başını olumsuz anlamda salladı.Gözyaşlarının arttığını gördükçe yaptığımdan daha da pişman oluyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM KÖRDÜ
Dla nastolatków"Meğer hayallerim, bir hayal olmaktan öteye geçemezmiş. Hoşçakal papatya sevgilim... Kalbin kördü.Beni hiç görmedi..." ###Wattpaddeki "Kalbim Kördü" adlı ilk hikayedir.### Not-İlk adı Sevimsiz'dir.