ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ. Η ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΥΤΣΙΑ Η ΠΡΙΓΚΙΠΗΣΣΑ ΓΟΡΓΟΝΑ ΤΟΥ ΡΟΖ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΟΥ Η ΛΟΥΤΣΙΑ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ . ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΩΣ ΓΟΡΓΟΝΑ .ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΛΟΙΠΟΝ.
ΛΟΥΤΣΙΑ : ΜΑ ΧΙΠΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΜΑΡΓΑΡΟΤΑΡΙ ΜΟΥ . ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΩ ΠΛΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ???
ΧΙΠΟ : ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΛΟΥΤΣΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΗ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ . ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΠΟΥ ΛΙΣΟΜΑΝΑΕΙ ΕΞΩ ???
ΛΟΥΤΣΙΑ : ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΘΑ ΑΝΕΒΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ !!!
ΧΙΠΟ : ΚΑΛΑ ΔΕΝΣΠΟΙΝΙΣ ΛΟΥΤΣΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΡΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ . ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΠΑΤΕ ΩΣ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΜΟΝΗ ΣΑΣ .
ΛΟΥΤΣΙΑ : ΕΝΤΑΞΕΙ ΧΙΠΟ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΛΙΓΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ . ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ . ΦΥΓΑΜΕΕΕΕΕΕ !!!
ΧΙΠΟ : ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΛΟΥΤΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΗ ΩΡΑ
ΛΟΥΤΣΙΑ : ΧΙΠΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΤΑΣΑΜΕ !!! ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΣ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ???? ΑΧ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ !!!!
ΧΙΠΟ : ΝΑΙ ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΛΟΥΤΣΙΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ . ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΦΕΡΑ ΜΑΖΙ ΤΩΝ ΑΝΗΧΝΕΥΤΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΩΝ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙ ΣΑΣ
YOU ARE READING
pichi pichi pitch
Adventureη ιστορια ειναι για μια πριγκηπησσα γοργονα η οποια εχει χασει το μαργαριταρι της και θελει να βγει στον κοσμο των ανθρωπων να το ψαξει