Zostałam nominowana ( niestety :) ) przez Sudowiec za co baaardzo dziękuję ( heh ) no i tak... Mam takie pytanka:
1. Podaj specyfikacje twojej herbaty.
2. Co myślisz o teorii wielu wszechświatów?
3. Ocena w skali 1-10 ostatniego filmu jaki został przez ciebie obejrzany.
4. Wstaw zdjęcie miejsca, w którym się znajdujesz.
5. Wstaw ostatnie zdanie z lektury szkolnej, która została ostatnio przez ciebie przeczytana, a inni niech się męczą z rozpoznawaniem, ( śmiech złego człowieka 😂😈).
6. Lubisz ser?
7. Wymień pięć rzeczy znajdujących się w randomowej szufladzie, gdzieś w twoim domu.
8. Zrób sobie 5 minut przerwy w zadaniach, a potem zrób zadanie 10.
9. Zagłosuj na " Kremlowskie Gwiazdy " jeśli tego nie zrobiłeś/aś.
10. Zrób zadanie 9.1. Aktualnie w tym momencie " Cejlońska czarna herbata z aromatem marakui, granatu i wiciokrzewu " ( brzmi smacznie 😜 ) ale ogólnie to szczególnych preferencji nie mam.
2.teoria wielu wszechświatów ( człowieku nie jestem filozofem )
Ogólnie to ta jak każda inna teoria może być prawdą, ale nie musi. Hmmm myślę, że ogół ludzkości ma zbyt małą wiedzę aby coś takiego udowodnić. Nie potrafimy objąć tego mocą naszego umysłu 😇 ( nie to co wyższa inteligencja z kosmosu która wszystko ogarnia i obserwuje każdy nasz ruch 😇 ).3. Ostatni jaki mi przychodzi na myśl to " Mroczna wieża " no i tutaj ocena tak z 6/10 :/ film ogólnie nie powala ( ale to tylko moja opinia 😄 ).
4. Nie wiem po co ci zdjęcie mojego pokoju ale skoro takie jest zadanie to ok.
( Zadowolony? )Aktualnie wygląda to tak 😂
5. Ostatnią lekturę czytałam mniej więcej pół roku temu (i tak trochę nie pamiętam co to było) więc pozwól, że wstawię po prostu zdanie z innej książki 😘.
" I Raymond wrócił na dansing. "
( Powodzenia w zgadywaniu 😘 )6. Czy lubię ser? Ambitne pytanie drogi artysto 😂
No tak w sumie średnio, ale nie mówię, że nie.7.
1- temperówka w kształcie nosa. ( Nie pytaj )
2- gumka do ołówka w kształcie jednorożca. ( Też daruj sobie pytania )
3- kalkulator.
4- zdjęcie.
5- zakreślacze w różnych kolorach.8. Ooo przerwa... Jak miło.
9. Głosuję odkąd cię poznałam 😂😘.
( Ale sposób na reklamę taki 2/10 słońce 😂 )10. Zadanie wykonane.
Ooo a teraz ja nominuje Sudowiec ( w ramach zemsty 😇 bo jestem złym człowiekiem... No i dlatego, że nie znam nikogo na wp ).
Pytanka:
1. Ulubiona postać z GoT.
2. Cytat, który jakoś szczególnie pamiętasz ( jak nie masz jednego to pisz więcej ).
3. Napisz najgłupsza rzecz jaką ostatnio zrobiłeś.
4. Kiedy będzie kolejny rozdział Kremlowskich Gwiazd (to pytanie ma cię zmotywować do pisania 😘).
5. Masz jakiegoś autora który jest twoją inspiracją? ( Jak tak to który i dlaczego ).
6. Hmmm pytanie z herbatą było ciekawe więc odbijam piłeczkę i zadaje to samo pytanie 😄 " podaj specyfikacje twojej herbaty ".
7. Nie chce mi się myśleć nad kreatywnymi pytaniami więc... Alpaka czy lama? (Zastanów się... Ta odpowiedź jest ważna)Powiedzmy, że to koniec 😘 powodzenia.
CZYTASZ
Nominacje 😊 od złych ludzi
Randomto raczej proste - ktoś mnie nominuje a ja staram się odpowiadać 😁 ewentualnie kogoś nominować później 😇