Κεφάλαιο 20

2.2K 172 14
                                    

Πριν καλά καλά το καταλάβω η γροθιά του Άλεξ προσγειώθηκε στο στομάχι του Φίλιππου ο οποίος διπλώθηκε στα δύο από τον πόνο . Μια πνηχτή κραυγή βγήκε από το στόμα μου όταν σηκώθηκε και ανταπέδωσε την κίνηση . Όμως ο Αλέξανδρος δεν έδειχνε να πτοείται και του έριξε μια στο αριστερό μάγουλο κάνοντας αίματα να τρέχουν από στο στώμα του αγοριού .

"ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!" Φώναξα και μπήκα ανάμεσα τους . Δυστύχως όμως ο Φίλιππος δεν πρόλαβε να σταματήσεις την γροθιά του και βρέθηκα ξαπλωμένη στο πάτωμα . Από την πτώση το κεφάλι μου συγκρούστηκε έντονα με το έδαφος και τα πάντα γύρο μου γύριζαν σαν να ήμουν στο ταψί . Οι φωνές τον δύο αγοριών ακουγώταν να έρχονται από χιλιόμετρα .

- Άρτεμης κρατήσου σε παρακαλώ , μην κλήσεις τα μάτια σου . Άκουσα τον Άλεξ .

-Άρτεμης συγνώμη ,Άρτεμης κρατήσου συγνώμηηηηηηη. Ακούστηκε και ο Φίλιππος .

Σειρήνες ακούγονταν κάνοντας  το κεφάλι μου να θέλει να σπάσει . Προσπαθούσα με νύχια και με δόντια να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά αλλά ο μορφέας τραγουδούσε με την λύρα του και με καλούσε κοντά του . Αχ ήθελα τόσο πολύ να κοιμηθώ .

Ένοιωσα να σηκώνομαι και να τοποθετούμε σε κάτι μαλακό . Ένα χέρι να σφίγγει το δικό μου και μια ζεστασιά με πλημμύρισε δύνοντας μου δύναμη . Φοβόμουν .

Δεν ξέρω πόση ώρα πέρασε όταν επιτέλους άρχισα να καταλαβαίνω τι γίνεται γύρο μου . Βρισκόμουν σε νοσοκομείο και το κεφάλι μου ήταν δεμένο με επίδεσμο . Πονούσε φριχτά και ζαλιζόμουν . Έκλεισα τα μάτια μου και χαλάρωσα . Το φώς του νοσοκομείου με τύφλωνε . Μερικά λεπτά αργότερα άκουσα την πόρτα να ανοίγει και η φωνή του Αλέξανδρου και του Φίλιππου αντήχησαν στην αίθουσα .

-Κοιμάται κάνε λίγη ησυχία ρε μαλάκα !! Άκουσα την φωνή του Άλεξ .

- Το ξέρω πως κοιμάται δεν είμαι γκαβός. Αλλά δεν μπορώ να μείνω ήρεμος όταν με κατηγορείς για κάτι τόσο χοντρό .

- Σύγνωμη που σου έμαθα την αλήθεια . Είσαι μαλάκας αγόρι μου ; Αυτό που κάνεις θα την πληγώσει . Θα νοιώσει σαν σκουπίδι αν το μάθει .

- Δεν θα το μάθει . Δεν υπάρχει τίποτα για να μάθει . Έχω αλλάξει . Παραπονέθηκε ο Φίλιππος . Ακουγώταν πληγομένος .

- Άλλαξες ; Νομίζεις πως μπορείς να αλλάξεις ; Λοιπάμαι που στο λέω αλλά δεν γίνεται να αλλάξεις αυτό που είσαι .

-Σκασε . Δεν ξέρεις τίποτα δεν μπορείς να καταλάβεις . Αγαπώ την Άρτεμης και....

-Είσαι μεγάλος μαλάκας αγόρι μου . Ότι και να κάνεις δεν μπορείς να το αλλάξεις πάρτω απόφαση

Ο Φίλιππος βγήκε από το δωμάτιο κλείνοντας την πόρτα του με δύναμη . Τι είχε συμβεί , τι είχε κάνει ; Άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου και είδα τον Αλέξανδρο να περπατά πάνω κάτω με βαριά βήματα . Μόλις συνηδητοποίησε πως "ξύπνησα " έτρεξε προς το μέρος μου .

-Είσαι καλά σε ξυπνησαμέ ;

- Όχι απλά κουράστηκα να κοιμάμαι . Γιατί είχε φασαρία ; Προσπάθησα να κρυφτώ .

-Οχι τίποτα . Δικές μου βλακειες . Πες μου όμως είσαι καλά ;

-Όσο καλύτερα θα μπορούσα να είμαι υποθέτω . Αν σκεφτείς πως έχω ένα μεγάλο τράυμα στο κεφάλι .

-Καταλαβαίνω . Μην ανησυχείς όμως τουλάχιστον αυτός ο επίδεσος καλύπτει τον θάμνο των μαλλιών σου κυριά λιονταρίνα ....


Be My Bad BoyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang