Je ráno zobudil som sa moc skoro keď mi nezvonil budík alebo som ho zabudol nastaviť to je druhá možnosť ale ne je iba 6:30 mám ešte čas autobus mi ide až o 7:35 tak mám čas ľahol som si na druhí bok a spokojne premlaskal keď vtom sa ozve veľký hluk s kuchyne. Tak sa teda vidriapem z tepluckej postele a idem sa pozrieť čo sa sakra deje. Zišiel som schody a namierym si to do kuchyne a tam mama šibrinkuje s panvicou v ruke moja mama nie je dobrá kuchárka vzdy všetko zhori. Ale čo už pozdravím ju a odteperim sa do izby idem do kúpeľne spravím rannú hygienu a idem sa prezliecť. Dám si biele džínsy s čiernym tričkom. Idem dole a urobím si raňajky keď mama tie naše pripekla. Obujem sa z ruksaku viberiem slúchadlá a idem pomalim krokom do školy. Zastavím na zastávke nastúpim na autobus a hurá do školi. V škole sa prezujem a to by som nebol ja keby som nemeskal. Tak som sa rýchlo ponáhľal do triedi stihol som to učka tu nebola. Sadol som si na miesto a čakal na to kim neskončí škola. Konečne koniec prežil som sa a utekal domov. Doma nebol nikdo ale neriešil som to zamkol som a pezal do izby a zapol nodbuk. Pozeral som nejaké videá už bolo celkom neskoro. Ale zrazu som započul nejaký zvuk z dola bál som sa tam ísť tak som sa pozrel na neho a ten sa pozrel na mňa pozeraly sme na seba keď zas niečo dole buchlo tak som sa rozhodol ísť dole zapol som svetlo snáď všade nikde nikoho tak som zhasol ale zapol som telku dole aby som mal lepší pocit. Vrátil som sa do izby a na mobile mi svietila správa.
Neznáme číslo: Ahoj
Yoong: Pardom máte zle číslo
Neznáme číslo: Aha prepáč a čo tak si písať?
Yoongi: Prečo nie a jak viete že mi môžte týkať?
Neznáme číslo: To je jedno povedz mi niečo o sebe
Yoongi: Jak mám vám veriť že nie si 50 ročný dedo? -.-
Neznáme číslo: Nemôžeš ale zároveň môžeš
Yoongi: Ach ok Tak volám sa Yoongi mám 15 a žijem s mamou otec umrel pri auto nehode v škole som neviditeľný a vihovuje mi to.
Neznáme číslo: Hmm ok Ja som Jimin mám 17 žijem s mamou otec nás opustil .
Neznáme číslo: Chces niečo vidieť?
Yoongi: Prečo nie
Yoongi vám zmenil prezývku na Jimin
Jimin: Klikni sem.
Rozmýšľal som nad tím či tam mám kliknit ale potom som sa rozhodol ze to.....
Tak to je všetko ja viem proste nedokončila som jeden pribech a začala som druhí ale tak ja som nevedela pokračovať a napadlo ma toto tak keď tak napíšte keď chcete aby ten druhý pribech pokračoval.😘😘
YOU ARE READING
Stalker
RomanceTak je tu noví pribech Je to yoonmin. To je všetko čo som chcela napísať ja viem neviem písať popis.😂