-Szia-sétáltam oda majd mellé álltam
-Szia-nézett rám egy pillanatra mosolyogva
-Pózóljatok! Csak szabadon-bíztatott Alex majd bekapcsolta The Vamps-től a Middle Of The Night -ot. Tudta, hogy ez az egyik kedvenc zeném.
Kicsit lazábbra vettem a figurát, vettem egy nagy levegőt és kifújtam, hogy ne tűnjek a képen feszültnek. Mivel Aaron több, mint egy fejjel magasabb volt, mint én ezért ő rárakta az alkarját a vállamra és kicsikét rátámaszkodott, én meg kis terpeszbe állva magam elé rakva a kezemet, kicsit felszegett állal néztem a kamerába, míg Aaron mutatott egy ördögvillát. Szerintem elég klasszra sikeredett a kép.
Második képnek Alex adott egy ötletet, hogy mi legyen. Kaptunk rágot majd azt kellett felfújnunk. Na a bökkenő az volt, hogy én egyáltalán nem tudtam rágóból lufit fújni, így csak Aaron csinálta meg és most én támaszkodtam rá a vállára a jobb kezemmel, majd a másik kezem mutatóujjával a lufira mutattam és ilyen értetlen fejet vágtam a kamerába.
Csináltunk még olyat is, hogy Aaron felkapott mennyasszonyba, én hátra hajtottam a fejem és felemeltem az egyik lábam míg ő vigyorgott. A leszállás onnan kicsit férre sikerült, mert amint letett elvesztettem az egyensúlyóm így majdnem megtapintottam az arcommal a földet, de Aaron időben megfogta a kezem. Közben végig röhögtük és így készült el egy spontá kép. Mint minden fotózásnál készül pár száz fotó, ez most sem volt másképp. Gyorsan átfutottuk őket, majd nekem sietnem kellett, mert ma jön haza az ikertesóm Lonbonból és minnél több időt akarok vele tölteni.
Átöltöztem az én ruhámba, majd amikor léptem volna ki az épületből a nevemet hallottam meg megülem. Megfordultam a tengelyem körül majd láttam, hogy Aaron volt az aki a nevemet kiabálta.
------------–------------------------------------------
Hey! Remélem tetszik ez a rész, sajnalom hogy rövid lett de tényleg alig van időm. ❤️
ESTÁS LEYENDO
Felejthetetlen vagy /sʜᴀᴡɴ ᴍᴇɴᴅᴇs ғᴀɴғɪᴄᴛɪᴏɴ/
FanficHailey Parker élete eddig sem volt normális, mivel színészként és modellként kinek van normális élete? Na de amikor főszerepet kapott egy filmben, ahol megismerkedtett a fiú főszereplővel, na akkor már teljes mértékben azt mondhatjuk, megváltozott a...