Shine Like Stars
Çeviren Yuki & Insul
1.Bölüm 2.Part
Çocuk ona baktı, ardında da el fenerine. ''Kim Jong In '' dedi.Ona elini vermemişti. Tren de tanıştığı Minseok bile samimi ve konuk severdi. ''Burada yeni misin?''
Kyungsoo, omuzlarını düşürdü ve başını salladı.Bu gerçekten belliydi, onun gibi değildi. ''Evet, yaz kampına ilk gelişim.'' Çocuğa baktı,düşünceli bi şekilde başını salladı ve bir çift işe yaramaz pille uğraşmaya devam etti.Kyungsoo, zayıf bir şekilde demeyi başardı, ''Peki ya siz ?''
''Oh, ben yıllardır buraya geliyorum.Bu üçüncü veya dördüncü, emin değilim.'' Jongin anahtarı dönderdi, pilleri el fenerinin içine kaydırdı ve ucunu vidaladı.Parlak bir ışık demeti odayı aydınlattı,çocuk gülümsedi.Kyungsoo dizlerinde bir zayıflık hissetti.''Nerdeyse herkes, her yıl buraya geliyor.''
''Duydum.'' Kyungsoo, sessizce dedi. Sırtını yavaşca gerisindeki duvara yasladı.
Jongin, mırıldanarak el fenerini kapattı, onun memnun gülümsemesi şimdi görünmüyordu.Acı bir şekilde kaşlarının çattı.
''Öyle mi.Uh,'' Kyungsoo, umutsuz bir şekilde kekelemeden konuşmayı başardı.''Neden bu yatağı hala kimse almamış?''
Jongin, kaşlarını çattı,''Oh, bilirsin.'' alaycı ses tonuyla söyledi.''Sadece- eski- en iyi arkadaşım SeHun, Luhan'ın odasında kalmak için beni ikna etti , böylece onu takip edebilirdi.Çünkü onun genellikle yaptığı şey gerçek aşkını kovalamak... ''
Kyungsoo'nun gözleri büyüdü ''Luhan?'' diye tekrarladı.
''Evet, bir Çinli ismi.''dedi Jongin ve ona el fenerini tutarak biraz daha kaşlarını çattı (daha ne kadar çatabilecekse kaşlarını) ''Luhan ne olursa olsun kamp yardımcılarından biri ve kabin lideri.''
Ortamı bir sessizlik aldı ve ardından Kyungsoo patladı. ''Burada bir kız mı var ?''
Jongin ona bakmak için döndü ''Ne? Hayır.''
''Ama dedi-'' Kyungsoo şaşkınlık içinde kaşlarını çatarak durdu ''Sehun bir-''
''Luhan bir adam.'' Jongin, Kyungsoo'yu alıştırmak için yavaşca söyledi.
Kyungsoo'nun, ağzı açık kalakaldı.Jongin'in arkadaşı Sehun, bir adamın peşinden kovalıyordu.*Sehun...gay mi?* Yani kampta bir gay adam vardı.Yani bu doğru olabilir miydi yada Kyungsoo hayal mi görüyordu?
''Gerçekten mi?'' diye fısıldadı.
Evet demesi için ona bakıyordu.Jongin ihtiyatla ''Evet, bu senin için bir problem mi?''diye sordu.
Kyungsoo, çılgınca önünde ellerini salladı.''Hayır, hiçde değil!'' dedi çabucak.''Ben sadece şaşırdım.''
Jongin, başıyla onayladı ve uzun bir süre ona baktı.''İyi.Çünkü insanların ne onu, nede Luhan'ı yargılamasına izin vermeyeceğim.''
"Hayır, Hayır, sorun değil, gerçekten." Kyungsoo hala güvensizdi. Bu dünyada onun gay olduğunu sadece -annesi- biliyordu ve onun için pek iyi bir haber olmamıştı. İyi şeyler öğrenmek için o kampa gönderilmişti, oraya tamamıyla -gay olmama umuduyla gönderilmişti.- Ama burda bir değil iki gay çocukla tanışacaktı. Görünüşe göre bunu kabul eden bir sürü arkadaş var, akıl almaz bir durum. Bunların aklını sarması Kyungsoo'nun zor zamanlar geçirmesine neden oldu.
Kyunsoo'nun onun en iyi arkadaşıyla bir sorunu olamazdı. (ya da eski en iyi arkadaşı, her neyse) Jongin küçük bir gülümseme sundu. "Harika" Bu gülümseme Kyungsoo'nun içine garip bir şeyler yapıyordu. "O halde kampa hoş geldin."