1. Bölüm Hüzün

20 6 0
                                    

_ Son zilde çalmıştı çantamı sırtlanıp okuldan çıktım. Yerde gördüğüm dondurma çubuğunu alıp okulun demirlerine deydirerek eve doğru yürüyordum. Demirlerden çıkan sesler sanki ritim tutturmuştu. Öğretmenin bugün verdiği ödevleri kafama takmıyordum nasıl olsa akşam babamla beraber yaparız diye. Babamı çok seviyorum bana hep ödevlerimde yardım eder beni parka götürür beni hep mutlu eder. Ben evin tek çocuğuyum. 10 yaşındayım. Adım Hazal. 5.sınıfa gidiyorum.

Babamın ismi murat. Nenem babama babasının ismini vermiş. Babam annem'le evlendiği zaman annem 23. Babam 25 yaşındaymış. Birbirlerini severek evlenmişler ama babam annemi kaçırmış. Çünkü annemin ailesi babam fakir olduğu için vermek istememişler. Onlarda çareyi kaçmakta bulmuşlar.

Annem çok güzelmiş. Halada güzel canım annem. Annem şuan 31 yaşında babamda 33.

Ben insanları anlamıyorum bazıları anneme benzedimi söylüyor bazılarıda babama. Bence ben ikisinede benziyorum.

Babam sarışın, annem hafif kumsal  bende sarışınım ve ela gözlüyüm...

Eve gelmek üzereyim. Dondurma çubuğunu hala atmamıştım bir işimede yaramaz enisi atıyım. Çubukla oynarken farketmemiştim ama komşumuz zeynep teyzenin evinin önünde birşey olmuş olmalı herkes oraya toplanmıştı. 1 tanede araba var.

Olamaz kaza olmuş. Koşarak kazanın olduğu yere gittim. Yerler kandan kıpkırmızı olmuştu. Birine araba çarpmıştı ama kalabalıktan yerde yatan kişinin kim olduğunu göremiyordum. Kalabalığın arasına girdim ve en öne geldiğimde yerde yatan kişiyi görünce dünyam başıma yıkılmıştı.

( sizce yerde kimi gördü)






Yerde yatan babamdı. Gözyaşlarıma engel olamadım ve ağlamaya başladım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. O güzel gözlerini kapatmış açmıyordu. Bana bakmıyordu. Yere çöktüm. Sarıldım ona babamm diye bağırdım. Uyan babamm beni bırakma sakın. Sensiz ben neyaparım kime sarılır baba derim.

Ambulans biri ambulans çağırsın lütfen. Arkamdan tanıdığım bir ses bana ambulansı aradık kızım dedi. Biride elini omzuma koyup başımı okşadı ve merak etme kızım baban seni bırakamaz dedi.

Bir kaç kişi beni kaldırmaya çalıştı ama ben kalkmadım direndim babamı bırakamazdım.

Evet  ilk bölüm  nasıl. Bilenler vardır belki bu ikinci kitabım. Artık burada beraberiz votelerinizi yorumlarınızı dörtgözle bekliyorum çokk bekletmeyin :) :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kader Çizgim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin