- Kochanie! Obiad na stole! - wykrzyczał Cameron z kuchni odkrywając mnie tym samym od oglądania jakiegoś starego filmu lecącego akurat w telewizji na jednym z moich ulubionych kanałów.
- Już idę! - uśmiechnęłam się, chociaż doskonale zdawałam sobie sprawę, że nie może tego zauważyć.
Już chciałam zejść z miękkiej sofy, na której leżałam pół dnia, ale zobaczyłam, że mój były dodał nową fotkę na Instagrama. Tak cały czas obserwuje swojego EX, ponieważ kto mógłby mi zabronić? Postanowiłam wypowiedzieć się na temat jednego z bardziej paskudnych zdjęć na portalu społecznościowym w prywatnej wiadomości kierowanej wprost do niego.
Po naszej krótkiej bezsensownej konwencji, w której obydwoje zachowaliśmy się jak dzieci wreszcie wstałam z kanapy i udałam się w stronę kuchni, gdzie mój obecny chłopak przygotowywał moje ulubione danie. Usiadłam przy stole, a po chwili pod mój nos został podłożony talerz z przepysznie wyglądającym jedzeniem. Przy spożywaniu dokładki, mój telefon, który spoczywał w kieszeni zaczął wibrować. Zdziwiłam się widząc wiadomość od Scooter'a. Od zerwania z Jay'em nie miałam z nim żadnego kontaktu.Nie mówiąc nic mojemu chlopakowi odeszłam od stołu, założyłam szybko byle jaką kurtkę i obojętnie jakie buty i zabrałam kluczyki do mojego auta. Wybiegłam z domu i szybko wsiadłam do pojazdu. Po drodzę złamałam chyba wszystkie przepisy, ale wreszcie po drodze, która zdawała się nie mieć końca ujrzałam rezydencję Justin'a Bieber'a.
________
Moonlight 🌙
CZYTASZ
imaginy & zodiaki | shawn mendes & justin bieber
Acakzwykle zodiaki i imaginy o dwóch utalentowanych piosenkarzach. a tak dokładniej znajdziecie tu tylko; - shawn'a mendes'a 🖇 - justin'a bieber'a 🖇 + błędy, ponieważ pisałam to parę lat temu 🖇