I don't wanna be queen
Celou cestu domů se Regina třese, věděla nejlíp čeho je její matka schopná. Bála se, co ji čeká až přijde domů.
Opatrně otevře dveře, nikde nikdo. Namíří si to rovnou do svého pokoje.
Zarazí se před dveřmi, když zaslechne ten známý hlas a stuhne na místě.
"Tvůj další útěk ti nevyšel, Regino..a málem si při něm sama zemřela."
Regina se opatrně otočí na svou matku a bez výrazu ji pozoruje. Cora se pousměje, skoro upřímně.
"Přede mnou nemusíš utíkat."
Regina se musí zasmát. "Copak ti nikdy nedošlo, že tohle všechno,...nic z toho vůbec nechci? Nechci si vzít Leopolda, nechci se řídit zákony a pravidly, nechci být královna!"
Cora zakroutí hlavou, "ty nevíš co chceš, nikdy jsi to nevěděla."
"Ne, dřív ne, vždy si za mě rozhodovala ty, ale já už tě dál nebudu poslouchat, jsem dospělá, budu si žít svůj život a ten na zámku není." Regina chce vstoupit do svého pokoje, ale Cora ji spoutá, aby se nemohla pohnout.
Regina se rozzuří a provazy přepálí. Cora na to překvapeně kouká a zatímco Regina odejde do svého pokoje.
Zamkne se, přestrojí se a zabalí si nějaké svoje věci.
Netrvá však dlouho a objeví se tam Cora, "kam si myslíš, že jdeš."
"Pryč, někam hodně daleko odtud." Regina popadne kufr a snaží se odejít, ale její matka pouze mávne rukou a kufr odletí zpátky na postel a vše se vysype. Regina na to kouká s otevřenou pusou.
"Možná tě Rampelník naučil pár základních kouzel, ale vážně sis myslela, že tě nechám jentak odtud odejít?"
Regina se zarazí a upřeně na ni kouká.
"Nikam nepůjdeš, víš čeho jsem schopná, pokud bude třeba, klidně tě tu budu věznit, ale nikam nepůjdeš!"
Regina po ní hodí ohnivou koulí, ale Coru to nepřekvapí a snadno ji zastaví. "Pár dní mimo domov a jak tě to dokáže změnit?! Možná bych ti měla připomenout, jak se máš chovat ke své matce!"
ČTEŠ
Good student & Bad teacher
FanfictionRegina se začne od Rampelníka učit temnou magii a později i nejen to....... Jiný příběh Reginy a Rampelníka. Nejlepší umístění: #134 v kategorii fanfikce By: Anonym 10000