Kına Hazırlıkları

195 13 5
                                    


Selam ben geldim. Ve sizlete

Şuan da kapalı çarşıda kına için alışveriş yapıyoruz. Tabi Sevim anne ve babaannemden bize sıra gelirse.

" Kerem. Acaba şuradan yavaş yavaş kaçsak mı?"

K " Güzelim öyle şey olur mu? Hem sende biliyorsun ki onlar bizim için uğraşıyorlar."

" Aşkım biliyorum ama keşke bize de danışsalar daha iyi olmaz mı?"

K" Tabi ki güzel olur güzelim ama. Danışsalar biz ne anlıya hem. "

" Ya Kerem iyi tamam karışmayalım. "

Dedim ve babaannemlerin yanına geçtim. Gerekli olandan eşyaları alıp arabanın bağajına yerleştirip Keremle ikimiz için kahve aldık. Babaannem ve Sevim anne içinde yemek alıp bir kafeye oturduk.

B" Ee kızım kına gecesi nerede olucak? "

" Bilmiyorum babaanne biz ona karar vermedik. "

S" O zaman bir mekan tutalım orada yaparız kına gecesini. "

B" Olmaz. Kız evinde olması gerekir. Hem o gece de kız evinde kalır sizde gelir düğün günü alırsınız evden. "

" Babaanne benim evimde yaşıyoruz zaten biz."

B" Kızım bizim evimizden bahsediyorum. "

" Ya babaanne bence gerek yok böyle şeylere. Hem adetlere uymak gerekirse benim kuşağımı bağlıycak biri bile yok ki. Yani bu adetleri önemsemeye gerek yok. "

K" Bence yapalım. Senin diğer gelinlerden ne farkın var Zeynep?"

" Ya Kerem bari sen yapma. Ben öyle şeyleri istemiyorum. "

S" Yapalım hem güzel olur. A-ah şeyi unuttuk. Davul zurna eşliğinde gelelim. "

" Oldu o zaman benim işim vardı. Ben bir onu hallediyim. "

Dedim tam kalkıyordum ki Kerem kolumdan tutup geri oturttu. Bende bişey söylemeden kahvelerinizi içip yemeklerimizi yemeğe devam ettik.
Yaklaşık yarım saat sonra  kafeden kalkıp arabaya geçtik. Önce babaannemi daha sonra da Sevim anneyi eve bıraktık.

" Kerem eve gitmeden markete gidelim olur mu?"

K" Tamam aşkım. "

Daha fazla konuşmadan yola devam ettik. Çok uzun sürmeden markete geldik ve mutfak alış verişi ve benim için gerekli bir kaç şey alıp eve döndük. Eve geli gelmez aldıklarımızı yerleştirip akşam için birşeyler hazırlayıp balkonda yemeğe başladık.

" Sevgilim istersen sen git yat bugün çok yoruldun."

K" Güzelim sende yoruldun. "

" Aşkım ben alışkınım kaç gündür koşturuyorum. Ama senin daha ilk günün. Hem ben etrafı toparlıyorum biraz kitap okuycam. "

K" Peki ama sende geçe kalma tamam mı sevgilim? "

"  Tamam aşkım hadi sen git. "

Dedim ve yanımdan kalkıp içeri geçti. Bende etrafı kısa bir şekilde toplayıp tekrardan balkona geçip kitabımı okumaya başladım.

Uzun bir süre sonra kendimi havallanmış hisseddim. Yavaşca gözlerimi açtım.

K" Uyu güzelim ben seni yatağa götürüyorum. "

Dedi ve gözlerimi tekrardan kapayıp Kereme sıkıca sarılıp kendimi huzurlu bir uykunun kollarına bıraktım.

Sabah yine yanımdaki kıpırdanma ile uyandım." Sevgilim  günaydın. "

Anlatamadım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin