Házasság? Kié?

312 28 3
                                    

Komolyan mondom, ilyenkor mi a baja? Minek örül ennyire?
Szemei csak úgy szikráztak a boldogságtól.

-Fiam, William megházasodik!-kapta fel az említett a fejét és büszkén a magasba emelte. Arcára érzelem mentes maszkot húzott és hallgatta tovább apja beszédével együtt a közönség reakcióját. Még mindig fogták a bőrt a nyakamnál de a szorítás alább hagyott. Nem sokat változtat a helyzetemen így figyelni kezdtem mi is történik most.-a játék részt vevői 18 éves kortól lesz 24-ig, csak lányok és lehetőleg alfák!-felpillantottam az áldozatra és maszkja megtört egy percre és egy keserű mosoly jelent meg rajta, újra megigazította és ugyanolyan lett mint volt.-Köszönöm a figyelmet! Az érdekeltek kérem majd jöjjenek irodámba az egyes időpontokban amiket majd kifogok írni a fali újságra! További szép napot!-ezzel levonultunk az emelvényről és ugyanott átmentünk ahonnan jöttünk majd tovább is mentünk csak ezúttal fel az egyik lépcsőn. Az utat egy-egy lámpás világította meg miben a gyertya lángcsóvája már-már egyre kisebb. Letértünk a hosszasan elnyúló lépcsőről és egy újabb sötét folyosónak indulunk meg de nem mentünk tovább hanem az egyik nagy fa ajtón benyitottunk ami valószínüleg az említett iroda lenne. A mögöttünk bezáródó ajtó nyikorogva vissza helyezkedett alapállásába megakadályozva hogy innen kiszálljon vagy éppen be, a hangok halmaza. Elengedett fogva tartóm és leült székébe. A házasodó ifjú pedig elhelyezkedett a műbőr kanapén. Egy alkalom a tervemre, de nem használhatom még ki. Még nem. Ki kell ismernem őket jobban és ezt a helyet is.

-Gyere ülj le Agatha vagy mondjam úgy, hogy Lory?-paskolgatta maga mellett a helyet William.

-Lory?? Az meg kicsoda?-fordítom oldalra a fejem és kérdő pillantésokat küldök az egyén felé.

A két férfi egymásra néz, vissza rám majd újra össze. Mintha kommunikálnának egymással. Lehetséges, hogy képesek erre, még nem bizonyosodtam meg erről. Éppen itt van az ideje akkor!

-Lory? Nem...emlékszel.....ránk? Nem ismersz meg minket?! Lory, tudod ki vagy te valójában?-kiabálta majd szavai a végére elhaltak. Felállt az ülőgarnitúráról, elém lépett és könnyű szerrel felemelt.

-Most teszel le!-morogtam rá és engedelmesen lerakott...-Hehe, mi folyik itt?-zavartan körül néztem és a másik kettő között váltogattam tekintetemet.

-Lo...km...Agatha, tudod, hogy kik vagyunk?-szólalt meg az asztalnál ülő férfi.

-A Strong falka alfája és a fia. Név szerint Thomas és William. Gyilkosok...-suttogtam az utolsó szavamat de tudom, hogy hallották.-Se több, se kevesebb!-emeltem fel fejemet. Következő pillanatban nevetésben törtek ki.

-Huu de jó vicc volt ez!-fogták a hasukat és könnyek szöktek a szemükbe.-Na ne vicceljük el!-nyugodtak le mindketten.

-Nem hülyéskedem, komolyan mondtam minden szavamat!-háborodok föl.

-Gyere ide mellém!-állt fel a székéből és leguggolt. Oda sétáltam ahova kért és unottan leültem. Kezét fejemre helyezte és egyből morogni kezdtem.-Csak most hagyd!-suttogta.-Gondolj az emlékeidre, az összesre.-fiára nézett bólintott és lehunyta szemeit én pedig azt tettem amire kért.

Visszagondoltam a gyermekkoromra, a szüleimre, az utazásokra, a találkozásokra, az Öregre, a falkákra, az alfákra, a szerelmemre, a gyűrűnkre, az eljegyzésre, a támadásra, a vérre, a halálára, az emberek akik megölték, a vadászok, a beszélgetéseimre, a sebeimre és minden másra. Az egyik kép után jött rögtön a másik, ugráltak elöttem az emlékek. Végül legutolsó sorban a testem amit nem tudok magamra ölteni,  hirtelen kinyitottam pilláimat mintha rémálomból keltem volna. Oktalanul folytak a könnyeim, mancsaimmal probáltam letörölni, elállítani de sehogy sem sikerült. Nem akarom, hogy ezek az emberek így lássanak. Mintha meg lennék törve.

-Ó, jóságos ég!-vette le kezeit rólam és nézett maga elé.





Jó reggelt, mindenkinek! Mint tudjátok...megint késtem! Igen, az ihlettel nem volt időm randevúzni így nem is tudtam mit kitalálni.
Most kérek valami óriási nagy kérést, figyeljetek! Ki követi a Díjak és stb C. Könyvemet? Mert mint tudjátok oda is kerülnek infók vagy kérdéseim hozzátok. Kiírtam a falamra is de akkor most is megemlítem. Kérdezz-felekre várom a jelentkezőket! És annyiban fog eltérni, hogy ha akartok rólam tudni valamit írtok privátba kérdéseket, erre én ugyebár válaszolok és majd lesz olyan is, hogy én rakok fel nektek kérdéseket! És ez mind a másik könyvembe lesz, nem itt! Úgyhogy személyem szerint érdemes követni ott az eseményeket! Sziasztoook!

Magányos farkasWhere stories live. Discover now