Güzel Bir Gün

1.8K 35 4
                                    

CANLARIM BİRTANELERİM ÖZÜR DİLERİM BÖLÜM GEÇ GELDİ AMA SINAVLARIM VARDI BİDE PERFORMANSLAR ÇIKTI BAŞIMA AMA MERAK ETMEYİN ELİMDEN GELDİĞİNCE ERKEN YAZICAM.BİRDE SİZE BİRŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM HİKAYEYİ 600'Ü GEÇİK KİŞİ OKUMUŞ Bİ GÖRDÜM O KADAR MUTLU OLDUMKİ ANLATAMAM SİZE.HEPİNİZE ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZ OLMASAYDINIZ BU KADAR İYİ YERLERE GELMEYE ADIMIMI ATAMAZDIM SİZİ ÇOK SEVİYORUM CANLARIMIN İÇLERİ ♥

Gözlerimi açtığımda sıcak havanın tenime işlemesiyle huzurlu bir iç çektim.Yatağımdan kalkıp banyoya girdim ve işlerimi hallettim.Güzel bir duş alıp çıktıktan sonra giysi dolabımı açıp ne giceğim hakkında biraz düşündüm.

Üzerime salaş bir tişört altımada kot şortumu giydim.Saçlarımı salık bırakıp az bir makyaj yaptıktan sonra aşşağı indim.Kendime sandviç hazırladım ve büyük bir parçasını ısırdım.Elimde sandviçle dış kapıyı açıp konverslerimi giymeye çalıştım.-Bir elimde sandviç giymesi biraz zor tabi-

Jack'i görmeyi planlıyordum ama Jack'ı görmekle kalmadım yanında tatlı bir kız daha vardı.Biraz sinirlenmiştim yani Jack'tan hoşlanmadım desem yalan olur.Koşarak yanlarına gittim ve şirin olduğunu düşündüğüm bir gülümseme attım.

Jack'ta aynı şekilde gülümseyip sarıldı.Sarılmasına karşılık verdim ve geri çekildim.

''Merhaba Emalin bu yanımdaki crazy girl'in adı Erin.''

Yanındaki kız Jack'ın koluna yumruk atıp kıkırdadı.Kendimi tutamayıp bende güldüğümde onlarda bana eşlik etti.

''Memnun oldum crazy girl Erin.Benim adımda Ema.''

Diyerek yeniden güldüm.

''Bende memnun oldum yaramaz kız Ema.''

Gülümsedim ve onlarla birlikte dolaşmaya koyuldum.

********

''Aslında hiç bi fikrim yok.''

''Saçmalama Erin yarın okul var ve sen ilk günden okulu asmayı planlıyorsun.''

''Kimin umrunda ki,hıh.''

Evet size anlatmadım dimi ? Aradan 6 saat geçti ve biz bu kısa süre içerisinde Erin'le çok yakın arkadaş olduk.Gerçekten çok eğlenceli bir kız.Ve şu anda tartıştığımız konu berbat ! Yarın bildiğiniz gibi okulum başlıyor.O da benimle aynı sınıfa gidiyor ve okulu asmayı planlıyor.Gelinde ona anlatın bakalım.Huysuz kız.

''Her neyse Erin yarın benimle birlikte okula geliyotsun itiraz istemiyorum.''

''Off tamam be.''

Gözlerimi devirip merdivenlerden indim ve kendime sipariş ettiğim pizzanın son dilimini elime aldım.Koca bir ısırık atarak sandalyeye oturdum.

Bu sırada Erin yanıma geldi.

''Yuh be ! Pizzanın hepsini bitirmişsin insan banada bırakır.''

''Eeee,aç ayı oynamaz.''

''Doğru ya sen tam bir ay'ısın Ema ! ''

Kıkırdadım ve son olarak pizzam'dan büyük bir parça daha alarak ayağa kalktım.Deri ceketimi alıp üzerime giydim ve dışarı çıktım.Jack'lere gitmeyi planlıyordum.Öylede yapacaktım zaten.

*****

Kapıyı çaldığımda Jack güler yüzüyle kapıyı açtı ve geçmem için kenara çekildi.Jack evinde yalnız yaşıyordu.Aile'sinden ayrı yaşamayı tercih etmiş.Ah,nasıl yalnız yaşamayı beceriyor anlamıyorum.Aslında bende yanlız yaşıyor sayılırım.Babam eve akşam 9'da geliyor ve günün çoğunu yalnız geçiriyorum.

Gülümsiyerek içeri girdim ve koltuğa oturdum.Oda karşıma oturdu.

''İçecek birşey istermisin ? ''

''Ah,hayır teşekkür ederim Jackies.''

''Pekala,Eee nasılsın Emalin.''

''Hmm,Emalin demeyi kesersen daha iyi olucam.''

''Hiç şansın yok cadı.!''

''Cadı mı ! Cadı sensin.''

''Hmm,erkek cadı güzel hayal.''

Kıkırdayıp gözlerimi devirdim.Jack'le koyu bir sohbetin ardından saat'in 20:00 olduğunu fark ettim.Babamın gelmesine 1 saat vardı ve ben evde ona bir süpriz yapmak istiyordum.Jacktan izin alarak dışarı çıktım ve eve doğru yürüdüm.

****

Evet babamın gelmesine son 10 dakka ! Babama harika ötesi bir akşam yemeği hazırlamıştım.Umarım beğenirdi.Bu aralar oldukça fazla çalışıyordu ve ona bir ödül vermek istemiştim.Evet bugün günlerden pazar babamın acil işi çıkmıştı bu yüzden tatilde bile işe gitmek zorunda kaldı.Kocaman bir günü babamla geçiricektik ama maf olmuştu.Bende evde vakit geçiririz diye düşünmüştüm.

Düşüncelerimi sıyıran kapının açılıp kapanma sesi oldu.Arkamı dönüp baktığımda babamın geldiğini anladım.Babam yanıma doğru ilerleyip şaşkın gözlerle bir bana birde masaya baktı.

''Merhaba baba hoşgeldin.Senin için hazırladığım yemekleri beğenmedinmi yoksa.''

''Ah,kızım bu kadar uğraşmana gerek yoktu,teşekkür ederim.''

Gülümseyip ona sarıldığımda oda bana sarıldı.Bir kaç saniye sonra kollarından ayrılarak masaya oturdum.Oda oturunca yemeğimize başladık.

*********

 Tabakları topladıktan sonra odama girdim ve pijamalarımı üzerime geçirdim.Hemen yatağa yatıp gözlerimi yumdum.

EVET UZUN BİR BÖLÜM YAZDIM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.MEDYA'DA ERİN VAR BAKMANIZI ÖNERİRİM :)  +4 VOTE YB ♥

Tesadüf +18 (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin