Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Siz hep beni mutlu ediyorsunuz Canlarım . O güzel desteğini için çok sağolun sezon finaline bir bölüm kaldı . Bu hikayeyi başından beri veya okuyan herkese çok teşekkürler. Vote veren ve bu kitabı okuyan herkese çok teşekkürler. Bölümü beğenmeniz dileğiyle. Kusurlarım varsa affedin.Fethi : gece gözlüm tam 5 yıldır seni seviyorum. Senin ilk sesini duyduğum an aşık oldum . Senden bir daha da kopamam zaten . Ama suan birlikte değiliz maalesef aramızda küçük engeller var. Ama unutma ki önüme ne kadar engel çıkarsa hatta o engel sen bile olsan yakıp geçerim . Ama yine de senden bir daha ayrılmam yakın da çok yakında karım olucaksın gece gözlüm sen de bir vampir olucaksın .
Dediği anda bir ışık parlar o ışık Eylemin çantasından gelir . Fethi onu merak edip çantayı açar ve şok olur . Çünkü o vardı içinde o.Bu ışık nerden mi geliyordu tabiki Eylemin Kolyesinden. Fethi kolyeyi tam alicakti ki o anda eylem anne diye sayıklar . Fethi elini tutar. Sıkıca sarılır . Eylem gitme der .Sıkıca sarılır . Seni asla bırakmayacağım Meleğim güzel gece gözlüm der. Başında Eylemi izleyerek oturur.( Vampirler uyumaz). Saba gün ışığından kaçınır ve gidip üstünü değiştirmeye gitmek için evine gider. Ama tabiki ondan önce Eylemin alnına bir buse bırakır .
Sabah
Eylem uyanır . Sanki bir şey hissediyordur. Bir boşluk. Sonra boynuna dokunur kolyesinin olmadığını görünce telaşlanır. Etrafı arar. Çantasında bulur .Hemen boynuna takıp kahvaltı etmeye gider . Üstünü değiştirir. Evden çıkıp okula gider .Okul
Eylem Sınıfa girdiğim de Selini ikizim gördüğüm de koşarak sarıldım. Çok özlemişim. O da beni. Bizi ayıran Fethiydi.
Fethi : yeter artık sarılmayı aaa ayrılın artık.
Eylem : sanane
Fethi : güzelim seninle ilgili her şey beni ilgilendirir.
Eylem : gıcık hödük bana Karışmaya sakın kalkma pişman olursun
Fethi : ben seninle ilgili hiç bir şeyden pişman olmam .
Bu sırada sınıfa hoca gelir. Dersin ortasında kapı çalmadan içeriye Bir çocuk girer.
Öğretmen : sen kimsin bu ne saygısızlık kapıyı çalmadan nasıl içeri girersiniz.
Çocuk : girerim diyip Fethiye göz kırpar. Fethi çok sinirlenir. Ali ve Selin ise endişelidir.
Çocuk : arkada bir yere oturur.
Öğretmen : otur dedim mi sana ismin ne bakayım hem senin
Çocuk : senin demene gerek yok oturdum bitti .
Burada adım Alp Vuran. Eyleme göz kırparak .Fethi bu hareketi görünce çok sinirlenir. Tam kalkıp dövücekken Eylem in lafını duyar ve oturur.
Eylem : pislik seni bir kaşık ayda boğarım hele bir daha pis gözlerini üstümde görüyor oyarim ya der küçük bir sesle ( Fethinin küçük sesleri duyabilme bir yeteneği var .)
Ders biter. Eylem ve Selin beraber dışarıya çıkar.
Bunu fırsat bilen Fethi Ahmet in yanına gider.
Fethi : bana bak bir daha ona baktığını görmeyim senin için iyi olmaz.
Ahmet : olmasın . Sen bana hiç bir şey yapamazsın diyip gider.
Fethi de tam peşinden gidicekken Ali durdurur.
Ali : Sakin ol oğlum
Fethi : olamıyorum. Sakın olamıyorum. Bırak beni der ve gider.
Gitdiginde Ahmet ve Eylem in tam opuseceklerini görür. Ahmeti yumruk atar .
Fethi Ahmeti gözüne bakarak :şimdi burdan gidiyorsun bunu unutuyorsun der. Tamam mı
Ahmet:tamam diyip uzaklaşır . Eylem hiç bir şey diyemez .
Eylem : sen sen nasıl
Fethi kolundan tutarak kütüphaneye getirir.
Fethi: insanların gözlerine bakarak herkes çıksın burada olduğumuzu görmediniz her şeyi unutuyorsunuz tamam mı
Herkes : tamam diyip çıkar . Fethi yeteneği ile kameraları patlatır.
Eylem : Ama sen nasıl kameraları patlatın zaten (o gün bana da yapmıştın hipnoz sen nesin . Parantez içini Fethi anlamaz . Çünkü aklı eylemin dudaklarındadır )
Fethi : Sus. Sen nasıl başkasının seni öpmek ne izin veriyorsun . Bu dudaklar sadece benim diyip öper. Eylem çekilmek ister Fethi çekilmez . 5 dk dır öpüyordur. Eylem yumruk atar çekilir. ( şimdi diyeceksiniz Fethiye hiç bir şey olmazdı hani melez olduğu için vuruyor. Şuan boynunda kolye var o yüzden bir şey olmuyor Eyleme ve daha güçlü Fethi Eyleme bir şey olmadığını fark etmez. Çünkü kendinden geçmiştir.
Eylem : sen nesin ya ne
Fethi : ben vampirim güzelim
Eylem stresten boynuna dokunur. Kolyesi çıkar. Eylem cebine atar.
Eylem : uzak dur benden yaklaşma sakın bana der gerçekten korkmustur.
Fethi buna çok sinirlenir. Eylem in kendisinden korkup nefret etmesini istemiyordur. O yüzden hipnoz yaparak her şeyi unuturur.
Fethi : tamam mı her şeyi unuttun ve burdan çıkıp gidiyorsun.
Eylem: tamam der ve çıkar . Selin ile konuşur. Dersler biter eve gider . Uyur .
Ertesi gün
Eylem kalkar. Bir boşluk vardır içinde Kolyesi aklına gelir tam taki çak ken annesi çağrır. Çantasına atar.
Okul
Okulun onundeyken Kolyesi aklına gelir . Kolyeyi takar ve dün olanları hatırlar.
Sınıfa girer ruh gibidir.
Fethi : Naber güzelim eylem hiç bir şey diyemez . Selin ve Aliyi de cevap vermeyince bir şeylerin ters gittiğini anlar . Teneffüs olur.
Selin:Aliş mavişim benle bahçeye gelsene dolaşım sana söylemem gerekenler var
Ali : heyecanlanarak olur der.
Sınıftan çıkarlar. Fethi bunu fırsat bilir.
Eylemin kolundan tutar.
Eylem : lütfen bırak beni lütfen
Fethi Eylem in bu dediğini şaşırır. Yine kütüphaneye getirir.
Fethi : Niye bana karşı böyle davranıyorsun niye benden korkuyorsun
Eylem : Çünkü
Fethi:Çünkü Ne
Eylem :ÇÜNKÜ SEN VAMPİRSİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR VE MELEZ EYFET ❤ KOLYE💕
FanfictionVAMPİR VE MELEZLE İLGİLİ YAZILAN İLK EYFET ❤ HİKAYESİDİR. Eylemin annesi ve babası Eyleme bebekken bir kolye takmışlar. Eylemde bu kolyeyi hep boynunda taşımış. Bu kolyenin asıl sırı da şuymuş. Aslında Eylemin anne ve babası insan değillermiş An...