Süpermen ve Süpergörl

567 9 21
                                    

Bigun, bitane supermen gelmis, supermen cok tatliymis. Ama supermenin kizlara alerjisi varmis..

Sonra bide supergorl varmis. Bu supergorl sinir hastasi degilmis, ama sinir hastasi olmak istiyomus.  Boylede mallikta sinir tanimayan iki cocukmus bunlar. Bu sene TEOG'lari varmis bunlarin bide.

Dusunmusler, tasinmislar, ama kasinmamislar cunku bitli degiller.s  sonra supermenin aklina dahiyane bi fikir gelmis( gene ).. Neyse iste sonra bunlar az gitmisler, uz gitmisler ama dere tepe duzgitmemisler. Cunqu  dereyle tepe duz degildir. Adam olun.

Mavi yeleli PEMBE MADAFAKA ESEKLER DIYARI'na gelmisler. Sonra aramislar ve pembe eseli prensi bulmuslar. Demislerki;

-Heyyouuww pembe esekli pirens, buraya bak demisler. Ama adamin bu kadar yakinindayken mal mal bagirnca adam sagir olmus, gebermis. Bi bakmislar. Adam gebermis, hemen gommeye karar vermisler.Ama ikiside (ozellile supermen olani) cok mukemmel oldulari icin gebermis pirensin cesedini tasimak istememisler.

  Sonra supergorl cantasindan PEMBE ESEKLI PIRENS CESEDI TASIYICI'sini cikarmis,  cesedi hemen gommusler. Bide arkasindan Fatiha okumuslar, iman poweerr yapmslar fln..

   Sonra ne olduysa olmus, bu ikisi TEOG'dan full cekmisler. Sonra, milli egitim bakani bu ikisinin tiplerne bakip;

  -siz ne acayip tiplersiniz la oyle demis. Bence bunlarin ilk sinavlarini da caqtirmadan 500 puuan diye degistirelim, demis.

Supergorl'un anasigiller Kadikoy'de okumasina izin vermis. Ikisi ayni lisede mutlu mutlu okumuslar.

                                                                       SON

Süpermen ve SüpergörlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin