"Uita-ma ! Nu o sa ma uiti azi sau maine , dar intr-o luna o sa ma uiti . N-ai de ales , deci uita-ma."
Ce e uitarea pentru noi ? Ce inseamna "a uita" pentru un muritor ? E atunci cand uiti ceva banal ? Sau atunci cand uiti lectia invatata seara pentru a doua zi ? Atunci cand uiti cat e ceasul , cand uiti numele cuiva ? E atunci cand uiti de tine ? Sau cand uiti ce ai mancat aseara ? Amintirile se uita ? De ce se numesc amintiri ? Poate ele raman mereu acolo , pentru tine. Raman intr-un colt de suflet , gata sa te atace in fiecare noapte cand tu incerci sa dormi si ele incep sa vorbeasca . Amintirile incep sa te intrebe :
- Mai sti cand ai fost acolo cu el ?
- Mai sti cand ea te tinea in brate ?
- Mai sti cand ai primit ce ti-ai dorit ?
- Mai sti cand ai plans si credeai ca totul s-a terminat ?
- Mai sti ce inseamna "a sti"?
Stiu ca incercam din greu sa uitam , ne impunem asta , dar in interior iti doresti sa mai fie cum era. Iti impun sa ma uiti , stiu ca nu vrei , dar trebuie. Stiu ca nu poti pentru ca nu vrei , dar iti faci rau singura , mami.
- Deci ? Asta e cearta noastra live ? Online de ce nu ? Imi era mai usor sa stau sa ma gandesc inainte sa tastez.
- Mai bine live. Asa pot sa vad cat de rau te simti si ce distrusa esti.
- Chiar nu ai suflet ...
- Spune-mi ce simti fara sa minti.
- N-am timp.
- Hai spune-mi .
- Chiar crezi ca nu imi pare rau ? Stiu ca nu ti-am spus-o simtind-o cu adevarat , dar imi pare rau . Regrete in adevaratul sens , nu doar cuvinte , crede-ma ... Draga R.
- Draga R ? Eu de unde plec nu ma intorc. Crezi ca vorbeam aiurea ? Daca am zis ceva , crede-ma ca nu sunt doar vorbe aruncate aiurea.
- Daca iti spun ca imi pare rau , crede-ma ca nu o spun aiurea.
- N-are rost sa spui ca iti pare rau sau sa o demonstrezi , s-a terminat.
- Dar.... Nu am vrut sa decurga asa. Tu nu intelegi . Cand tin la cineva , il indepartez in cel mai urat mod .
- Uita-ma.
- Dar nu pot sa te uit...
- Intr-o luna o sa ma uiti.
- Da mami ? Chiar ? Asa mult crezi tu ca ai insemnat pentru mine ? Asa mult incat sa te uit intr-o luna ? Scuza-ma , de data asta nu mint .
- Ce alegi dintre o palma si un sarut ? Asa ca de ramas bun...
Prea trist ca sa continui . Hai sa dam uitarii trecutul nostru . Dar daca dam uitarii trecutul , pierdem amintirile . Amintirile nu se uita.
Mi-e dor de.... nu de tine. De mine . De mine cea veche care se ineca in ochii tai si care spera la infinit sa traieasca pentru totdeauna. Sa mai privim inca o data rasaritul de la 5 dimineata impreuna , sa imi spui ce vrei tu defapt , mami.... Mi-e dor de .... Dar spune-mi tu mie de ce iti e dor . De mine ? Nu , sunt nevoita sa uit , sa te uit.
Imi doresc sa te mai simt inca o data , o data jur. Doar o data .... Visele nu se repeta , sa sti. In cel mai bun caz , traim doar un vis mai lung . Oricum nu o sa mai fie ce a fost , deci m-am gandit sa nu mai cred in vise. M-am gandit sa infrunt si eu acum realitatea , chiar daca pierd razboiul asta . E greu drumul asta , iti jur . Mi-e dor de tine de data asta , mami. Vroiam sa luptam impreuna.
Razboiul e greu , ploua si sunt singura . Patul e gol cam de doua saptamani . Mult prea mare pentru un suflet care plange , mult prea ud de atatea amintiri spulberate in razboiul asta...