Nu pot descrie în cuvinte fața roșie a lu Karin, si nici nu stiu dacă e roșie de supărare sau nervozitate cert e că toată cantina aici de fața a râs de replica rozaliei care doar stă si o priveste indiferentă cu mâinile încrucișate la piept.
Să nu mai zic de amici mei, Naruto s-a încât cu floricelele iar Shikamaru a fost nevoit să-i dea o palmă după ceafă ce la făcut pe blond să înjure, eu aveam un zâmbet până la urechi pentru că în sfârsit o fată a putut să-i închidă gura mare a lu Karin.
Blonda Temari zâmbește triumfător de pe scaunul său, se putea citi mândria față de prietena sa însă Karin îsi reveni puțin si cu un zâmbet îi spune:- Ti-ai dat si tu drumul la limbă; atitudinea roscatei deja mă scoate din minți si nu numai pe mine blonda deja a început să mârâie dacă rozalia ar fi lasat-o deja era în părul lui Karin si ar fi spălat cu toată cantina. Vorbele nici nu o atinsese pe Sakura stă cu capul sus si o priveste cu indiferentă, cum poate fi atât de calmă eu dacă eram în locul ei deja îi dădeam cu scaunul în cap.
- Mi-am dat de mult drumul la limbă dar ai fost tu prea mult timp cu nasul pe sus ca să observi.
Auuu mamă lovitură sub centură, Karin parcă exploda iar toată cantina îi strigă numele Sakurei.
- Ai mult tupeu petru una care până acum ceva timp era doar o tocilara care stătea cu nasul în cărți si nu vedea pe unde merge, dar ce pot să zic când ai un frate ce te apară de toate nimicurile îți permiți cam multe.
Fața rozaliei s-a schimbat radical se uita cu dezgust la fata din fața sa dacă privirile ar ucide Karin ar fi de mult moartă.
- Nu-l aduce în discuție pe fratele meu;
- Si de ce nu; spune Karin în timp ce face doi pasi spre ea; îți este rușine cu el; continuă aceasta în timp ce mai face un pas spre ea ajungând în fața ei.
- Nu-mi este rușine cu el, ba din contră sunt mândră că am un frate ca el. Vocea ei este una stinsă, vorbeste asa de încet încât cu greu am înțeles ceva. Karin a început să râdă tare ca o nebună.
-Nu m-ai spune ,esti mândră să ai un frate ca el ,cred că glumesti ,cine si-ar dori un frate care era să rămână repetent care se droga la toate colțurile de stradă si care era să-şi petreacă toată viața la închisoare, e un nimic asta e.
Ce am auzit eu acum este adevărat fata asta are un asemenea frate ,m-am așezat înapoi pe scaun am început să-mi masez capul cu două degete încercând să-mi alung durerea de cap. Mă uit din nou spre cele două fete Sakura pare supărată deci acum cu siguranța si-a pierdut calmul, apucă cu grijă farfuria sa cu spaghete de pe masă si io dăruiește lui Karin în cap, din nou toată cantina a început să râdă Naruto a râs ca un idiot si a căzut cu scaun cu tot Shikamaru o aplaudă pe rozalie după el si întreaga sală, Neji râde în timp ce se chinuie să-l ridice pe Naruto care nu se oprea din râs.
- Cum îndrăznești; Karin țipă si face ca toate animalele.
- Ascultă bine la mine, pe mine poți să mă faci în toate felurile posibile si imposibile ,dar dacă m-ai spui ceva la adresa fratelui meu; face o pauză de două secunde în timp ce privește prin sală; nu m-ai răspund de faptele mele ,tu nu sti nimic despre el asa că veziti de treaba ta si nu te m-ai băga întra mea.
Karin a început să țipe si m-ai tare si să spună întruna ca se va răzbuna pentru spaghetele din capul ei. După o liniste de câteva minute usa cantinei se deschide furtunos pe intrând directoare Tsunade si profu Orochimaru ,pff au dat de belea, directoare vine cu o viteză nemaiîntîlnită spre cercul de elevi care sau strâns în jurul fetelor ,dă toți elevi la o parte si intră în mijloc unde zărește o Sakura nervoasă si o Karin frustrată cu spaghete ce îi atârnă pe față.
- Ce se întâmplă aici; vocea directoarei e una groasă si severă Naruto când a auzit-o sa ridicat instant de jos, crezând că a venit petru el.
- Nimic ;spune Sakura punându-se iar pe scaun si luând o gură de suc, fata asta e chiar ciudată acum 1 minut mai avea puțin si exploda de furie si acum e calmă asa cum a fost toată ziua.
- Ba s-au întâmplat multe; Karin deja strigă si se învârte în jurul directoarei spunându-i că Sakura a insultat-o si ia vărsat spaghetele în cap. Ce mincinoasă ,mă uit la rozalie care nu are niciun stres stă si se uită la circul pe care îl face Karin.
- Sakura Haruno în biroul meu.
Karin era tot un zâmbet, era fericită că a fost crezuta, eu unul eram dezgustat de teatrul ei ieftin ,directoarea o ia înainte, profu Orochimaru vine si îi sopteste ceva la ureche ce o face pe Sakura să râdă, îsi ia la revedere de la prieteni săi în timp ce pleacă cu profu ,acestă ținându-si mână pe spatele ei în speranta de a nu fugi. Mă ridic si eu de pe scaun gata să plec spre clasă pentru ultima oră, băieți sau ridicat si ei Naruto s-a oprit din râs si a luat-o înainte cu Neji pe urmele lui eu cu Shikamaru am mers mai încet.
- Sasukeeee.
- Meduza asta tot nu te lasă să respiri ; ma bufnit râsul, Shikamaru are dreptate Karin cu spaghetele în cap arată ca o meduză.
-Fugi ,fugi ,fugi.
Shikamaru strigă la mine în timp ce o ia la fugă spre iesirea din cantină nu m-ai stau nici eu pe gânduri si o i-au la fugă pe urmele lui.
CITEȘTI
Ai încredere în mine [Volumul I]
RomansaEl: Esti asa ciudată Ea: Doar pentru că sunt diferită, asta nu mă face o ciudată ... El: Vreau să fi a mea. Ea: Iar eu vreau să mă ocolești asa cum făceai odinioară... El: Ai încredereîn mine. Ea: Încrederea mea se câstigă greu ,nu doar prin vorbe...