BÖLÜM 5

773 84 49
                                    

Kemiklerime kadar hissettiğim acıyla uyanmıştım sağladım yara veya herhangi bir morarıklık yoktu neredeyse küçük bir kaç çizik çapı iki cm mi geçmeyen bir kaç iz dışında şaşkındım kendimi yoğun bakım veya bir taranma odasında beklerken burda yatağımda normal bir güne başlar gibi uyanmak....
camdan dışarı baktığımda arabamın yerinde olması dünden beri yaşadığım berbat olayların yaşamamış gibi durması akıl sağlığından şüphe etmemi daha çok katkı sağlıyordu. Kendimi bir anlık toplayıp ne zamandır böyle bir hayat yaşadığımı hatırlamaya çalışımaya başladım ard arda içtiğim sert kahveler rüya veya kabus olamayacak kadar gerçekci olaylar ve yatağımın kenarında yere düşmüş olan kanlı tişört elimde bir yara elimdeki yara ve tişört dün hastaneye gittiğimin ve aramızda min yoongi ye yaşadığımız tartışmanın her ne kadar göstergesi olsada evimin sağlam önündeki araba bir o kadar da dün geceki korkunç olayı yalanlıyordu ...
Kendimi toparlayıp hastaneye gitmeliydim bütün soruların cevaplarını orda bula bileceğime inanıyordum..
Hazırdım şu anda tek yapamam gereken araba ma binip işe gitmekti arabanın etrafında birkaç tur dönerek dün akşamdan kalan küçük bir ipucu aramaya başlamıştım en küçük bir ipucu ya dahi rastlayamamıştım arabaya binip çalıştırdığım da diğer koltuk ta üzerine bir kaç damla kan damlamış bir bileklik çarptı bilekliği alıp incelemeye başladığımda kanın kurumadığı yeniymiş gibi olması dikkatimi çekmişti bilekliği bir küçük poşetin içine koyup çantama koymuştum dün akşamdan kalan bir ipucu olmasını umud ederek...
Tom N Toms ın önünde durarak kahve almam gerektiğine karar vermiştim kahve min gelmesini beklerken bu gün minyoongiyle uzun bir sohbet edeceğimizi düşünerek iki tane
-iki tane mint caffe mocha venti olsun lütfen
aklımdan geçen saçma sapan kurnazca planlar vardı...
Dün akşam kendimce yaşadığım korkunç olayın olduğu yere gelirken polis lerin yolu kapattığını merak ettim arabamı bir polisin olduğu yöne doğru sürüp camı indirmiştim yüzüme takındığım saçma sapan gülümse me ile polise
-İyi günler memur bey
Polis bana dönüp gözlüğünü çıkarıp gülümseyerek
+İyi günler hanım efendi
-Neden yol kapalı öğrene bilirmi yim acaba
Yutkunarak
+Bir kadın cesedi bulundu ormanlık da darp edilmiş arabası parçalanmış şahıslar tarafından kaza da olabilir emin değiliz
Kalbim ağzımda atıyordu gözlerim dolmuştu korkuyordum o kadının yaşadığı olay dün akşamki benm yaşadığımı sandığım olay değilmiydi ben yaşamamıştım peki benim o olaydan nasıl haberim vardı .....

GERİ DÖNDÜM

💥 ŞIZOFRENI 💥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin