* Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο μου όπως κι όλα όσα έγραψα στο προφίλ μου (παπάκι)DianaRay1, στην εφαρμογή του Wattpad. Αν το διαβάζετε από άλλη σελίδα, όπως η teenfic τότε αυτή η σελίδα είναι παράνομη κι έχει υποκλέψει τα βιβλία μου γιατί ΔΕΝ έδωσα την άδεια να δημοσιευτούν οπουδήποτε αλλού, εκτός από το Wattpad. Σύμφωνα με τους νόμους: Ν.4411/2016 (άρθρα 370Γ, 370Ε και 386 Α) και Ν.2121/1993, πρόκειται για αξιόποινες πράξεις κυβερνοεγκλήματος καθώς διαπράττονται σε περιβάλλον διαδικτύου. Αν δεν θέλετε τον κίνδυνο επιθέσεων κακόβουλου λογισμικού στις συσκευές σας, τότε καλύτερα διαβάστε τα βιβλία μου από την κανονική σελίδα του Wattpad με ασφάλεια.
"What feels like the end,
is often the beginning!"Απρίλιος 2007
Λίζυ
Βαρέθηκα τη ζωή μου! Πάλι τα ίδια; Η ίδια βλακεία ξανά και ξανά, μόνο με διαφορετική γαρνιτούρα! Θα έπρεπε να το είχα συνηθίσει ως τώρα κι όμως σε κάθε νέο ραντεβού, εκεί που αρχίζω να πιστεύω ότι επιτέλους βρήκα έναν νορμάλ άνθρωπο που μπορώ να επικοινωνήσω, να συνεννοηθούμε, να μιλήσω λογικά, έρχεται η ανώμαλη προσγείωση! Η προσγείωση στη σκληρή πραγματικότητα - πολλή ώρα κράτησε η παράσταση, καιρός να πέσουν οι κουρτίνες και να βγουν οι μάσκες- είπα κι εγώ... Είναι δυνατόν; Κάτι θα προκύψει... και προέκυψε.
Ι: - Λίζυ ξέρεις, έφτασα σε μια ηλικία και είπα ότι πρέπει να παντρευτώ!
Άκουσα καλά; Είπε "έφτασα σε μια ηλικία;", όταν είναι μόνο 23 χρονών; Και είπε τη δισύλλαβη λέξη που απεχθάνομαι, " πρέπει;" Και επίσης, hello, είναι το πρώτο μας ραντεβού ρε ηλίθιε, πόσο απελπισμένος είσαι τελοσπάντων; Ένιωθα το αίμα ν' ανεβαίνει στο κεφάλι μου και να παίρνω φωτιά. Αυτός βλέποντάς με ν' αναψοκοκκινίζω, το εξέλαβε διαφορετικά..
Λ: - Ε; Σόρρυ κιόλας, αλλά δεν κατάλαβα τί είπες..;
Είπα δύσπιστη κι αισιόδοξη ταυτόχρονα, μπας και κατάλαβε την γκάφα του, το πόσο "άουτ" ήταν αυτό που είπε, στην πρώτη μας έξοδο!
Κοιτάζοντάς με με νόημα, με ένα βλέμμα όλο αυτοπεποίθηση και σιγουριά για το σοκ που μου προκάλεσε-σίγουρα ήταν σοκ και σίγουρα με διαφορετική ερμηνεία για τον καθένα μας- με φτιαχτή ντροπαλότητα και ύφος σοφιστικέ λες και έχει φιλοσοφήσει τη ζωή, είχε εμπειρίες και αποφάσισε ο αγάς να το δει σοβαρά επιτέλους, σίγουρος ότι δεν περίμενα να "πετάξει" κάτι για γάμο και σίγουρος -σαν κορίτσι που είμαι- ότι κατενθουσιάστηκα και ήρθε η ευκαιρία της ζωής μου που περίμενα, έφερε το ένα πόδι πάνω στο άλλο, έβαλε το αριστερό του χέρι πίσω μου, στην πλάτη του καναπέ που καθόμασταν και το άλλο ριγμένο στο γόνατό του και συνέχισε...
ESTÁS LEYENDO
GAME OF Lies, Book 1: "Covered Lies" (Ολοκληρωμένη)
Romance🔞 Είναι το πρώτο βιβλίο της σειράς "Game of Lies", με βασικούς χαρακτήρες τη Λίζυ και τον Άλεκ, ο οποίος εμφανίζεται στο βιβλίο "Silk & Chain 1" και είναι αυτός που βοήθησε τον Τσέην. *** "Αυτόν θα πάρεις! Τελεία...