Merhaba Arkadaşlar.Çok özür dilerim biraz geç oldu.Youtube ile meşğuldum ve dersler.Neyse 5 ci bölümü
yayınlıyorum umarım seversiniz❤️🎬.Başlayalım!(Sinan biraz ireller ve karşıma mezar çıkar.Mezarın üstünde Aleyna yaziyordu!)
Sinan-"Aman Allahim.HAYIR!OLAMAZ! Bu dogru degil!Aleynaa..."
(Sinanın kafası karışır ve inanmaz.Hemen geri dönüb arkadaşlarına haber vermek ister.İşte tam o sırada Sinanın kafasına biri sert şekilde vurur ve bayıltır!)
Defne-"Murat Sinan nerede kaldı?Bir haber yok."
Murat-"Merak etme gelir şimdi."
Defne-"Yani haber falanda vermiyor acaba buldumı ALEYNAYI?!"
Murat-"Hmmmm bilmiyorum bulur ya canını sıkma gelirler birazdan."
(Ve saat baya gec olmuşdur Sinanda hayla bir haber yoktu.Defne ve Murat endişelenmeye başlar.)
Defne-"Murat nolur hadi gel arıyalım kaç saat oldu.!"
Murat-"Kaç kere aradım açmıyor.Tamam ben bi gidib bakayım sen ve kardeşin arabada bekleyin,sakın dışarı çıkmayın!Tamammı??"
Defne-"Tamam merak etme.Ama bulunca ara!Zaten gittikce endişeleniyorum."
Murat-"Tamam arıyacağım.Hadi dikkat edin."
(Murat yanına fenerini,telefonunu ve bir kaç eşya alıb gider.)- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - -
Arkadaşlar bugünlük bu kadar kısa oldu biliyorum yarın uzuun bölüm gelicek.Hoşçakalın ve Allaha emanet olun.