Acı Ayrılık

524 24 80
                                    

Bu hikayeyi baştan beri ve sonradan okuyanlar çok teşekkür ederim. Bu hikaye sayesinde çok güzel arkadaşlıklar edindim. Asla sizi unutmayacağım. Evet bölümlerim iyi değildi belki ama umarım siz beğenmişsinizdir. Bu benim son yazdığım hikayeydi. Devamı inşaallah olur. Bende bilmiyorum . Belki de olmaz. Her neyse ama en çok sizi özleyeceğim ben.

Tam üç yıldır wattpade giriyorum. İlk defa bu yıl bir cesaret gösterip bu sayfayı açıp bir hikaye yazıyım dedim .

Ama iyiki di bu hikayeyi yazmışım sizin gibi güzel iyi kalpli okuyucuyu geçtim. İyi arkadaşlar ile tanıştım
Bir sürü arkadaşım oldu. Hiç görmeden bilmeden ama daha fazla görerek. Asıl gerçek içtenliklerini samimiyetle i utammalarini çok özleyeceğim .

Okullar açılıyor . Ben de ilerde Tıp istiyorum. Gerçi bu çalışma ile tuturamam diyorum. Ama yine de içim de bir umut eksik olmuyor. Umut bu hayattaki en değerli şeydir. Ve ben en değerli şey kaybetmeyecegim. Umudumu.
Lütfen sizde kaybetmeyin. Gitmesine izin vermeyin.

Ben inanıyorum ki sizin gibi güzel inançlar oldukça bu ülke bu dünya guzellisecek .

Dedigim gibi tip istiyorum o yüzden büyük ihtimalle birazcık uzun bir ara vericegim.

Ama en çok üzüldüm. Sizi arkadaşlarımı dostlarımımı bulamamak.

Sizi çok seven bir arkadassiniz.

Sizi seviyorum.

Umarım bir daha girdiğimde inşallah girebildigimde görüşürüz Hoşçakalın görüşmek üzere .

Hayat aslında bence her zaman mutlu son ile biter.Fakat biz kendimizi en ufak üzüntü ve acıda onun Mutsuz bir son olduğuna inandırırız bu yalanı daha kolay buluruz belki de zor olan bence mutlu olmakta değil bile bile mutsuz olduğuna kendini inandirmayi seçmektir .

Siz zora inanıp uzme yın kendini kolay inanıp mutlu olmayı seçin Canlarım.

Hadi bir komik soru isteyen cevaplamayabilir veya rahatsız olan özelden atabilir?.

Yaptığınız en iğrenç şey ?

Salam ve çikolataya beraber yemek. Fanta meyvesuyu ve Çayı üst üste içmek .

Hoşçakalın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAMPİR VE MELEZ EYFET  ❤ KOLYE💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin