11. | Dallas

951 48 4
                                    

Teljesen megőrült

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Teljesen megőrült. Végre sikerült lenyugtatni, aztán megjelenik KC, és kezdődik előröl. A sírás kivételével, megvolt a sikoltozás, mindenféle gyönyörű szó a fejemnek dobálva, erőtlen, lányos csapkodás, és gyilkos tekintetek.

Ha KC vár még egy kicsit, hogy én közölhessem vele, hogy amúgy valaki betört a lakásába, hogy összeszedjen minden lehető dolgot, ami kellhet neki a hétvégére, nem mellesleg a fehérneműs fiókjában is turkált, talán jobban reagált volna. De nem. Ő bevágtatott a szobába egy hatalmas táskával, arról fecsegve, hogy asszisztens létére mennyire vad stílusa van, és előkapott egy falatnyi bőr ruhát. Végem volt.

Tény, hogy Nala arca felbecsülhetetlen volt, de kihagytam volna ezt a részt. Valamennyire lenyugodott annak hallatán, hogy minden egyes dologhoz csak KC ért hozzá. Meg is őrültem volna, ha nekem kellett volna kitalálnom, mire is van szüksége egy nőnek, napokig.

Kihasználva, hogy KC lefoglalja Nalat, gyors magukra hagytam őket. Kell egy kis levegő. Egy kis idő, hogy gondolkodhassak. Theo unottan nézi, ahogy Cruz és Cisco arról vitatkoznak, mit kezdjünk a jelenlegi helyzettel. Nem hibáztatom őket, én sem tennék más a helyükben, ha nem lennék túlságosan fáradt ehhez.

Mikor meglátnak, megkérdezik, hogy mit akarok most tenni, de őszintén? Kurvára nem tudom. Nem válaszolok nekik, helyette inkább a bejárati ajtón keresztül elhagyom a házat, és kiülök a teraszra.

Mikor megtudtam, hogy nem múlt ki a milliárdos barátunk nem tudtam, örüljek-e, vagy sem. Ha ő halt volna meg, nem jött volna jól a további üzletekhez, és valószínűleg elég sok partnert veszítettünk volna, most, hogy csak az halt meg, akit maga helyett küldött... Nos, ez következik belőle. Ártatlan emberek kerülnek veszélybe.

Úgy néz ki a tag Sawyert használja fel arra, hogy elbuktassa Martinezt. Nem kétlem, hogy végig ez volt Sawyer terve. Tudta, hogy nem fogjuk ott hagyni a pénzt. Vagy legalább is remélte. Így most Sawyer háta mögött több millió dollár, bosszúvágy, és vérszomj van mint támogatás.

Mikor a Canyonban nem találtuk meg az emberünket, akinek információja lett volna, hamar kiderült, hogy nem is volt semmilyen információ, vagy ember. Nagyon gyorsan, és észrevétlenül kellett elhagynunk a helyet, ami sikerült is, így elkerültük Sawyert.

Azt hittem, miattunk vannak ott. Azt hittem azért vannak mindenhol az ő emberei a Canyonban, és körülötte. Ezért volt furcsa, mikor gond nélkül eljutottunk a kocsiig a sikátor másik oldalán. De még utoljára visszanéztem, hogy biztos legyek benne, senki sem látott meg minket. Akkor láttam, hogy egyáltalán nem rajtunk van a szemük.

Nem tudom mikor tudatosult bennem, hogy Nala az. Sawyer hangját tisztán, és világosan hallottam, és kíváncsi voltam, miért fontos neki egyetlen nő, mikor valószínűleg van jobb dolga is, mint hat emberét ráállítani egy ártalmatlan, apró lányra.

New York utcáinDonde viven las historias. Descúbrelo ahora