Stałam w naszym domu, a na rękach trzymałam małego bota o niebiesko - czerwonym lakierze. Miał zamknięte optyki, właśnie udało mi się go uśpić. Powoli położyłam go w kapsule sypialnej i pogładziłam po głowie. Od tyłu złapał mnie Bee i przytulił do siebie.
-Usnął?
-Usnął. A Raven?
-Nieźle dała mi popalić, ale teraz śpi. Mam nadzieję, że chociaż Orion będzie trochę spokojniejszy.
-Zważywszy na to, że jesteśmy jego rodzicami? Wątpię – odwróciłam się do bota i pocałowałam go – Kto by pomyślał, że po tylu latach wojny, w końcu udało się nam odnaleźć szczęście...
-Kiedyś nie wierzyłem, że to się uda. Teraz jest mi zbyt łatwo. Muszę przyznać, że trochę brakuje mi akcji.
-Mi też, ale teraz mam coś, czego nie mogłabym stracić. Rodzinę – znów pocałowałam Bumblebee i założyłam ręce na jego szyję. Jeden krok, kiedy postanowiłam się ujawnić zmienił wszystko. Ponieważ czasem najmniejszy krok w dobrym kierunku, staje się największym krokiem w swoim życiu...
Każdy koniec stanowi początek czegoś nowego...
***
No to tyle, moi kochani :) Koniec historii Blackstar Prime, ale... Czy na pewno? Otóż nie! Już od pewnego czasu pracuję nad kontynuacją opowieści. Co prawda jak na razie mam zaledwie początek, ale to już coś ;) I jestem pewna, że opublikuję prolog jeszcze w tym roku, obiecuję :)
A oto krótkie streszczenie opowieści: Transformers - Dziedzictwo
Mija wiele lat, od kąt Blackstar oraz Rodimus obejmują władzę na planecie, Cybertron jest bezpieczny, a jego mieszkańcy żyją w spokoju. Stare pokolenie transformerów już prawie nie pamięta czasów wojny, a nowe się nimi nie przejmuje. Niestety ich planeta znów znajduje się w wielkim niebezpieczeństwie i Cybertron musi stoczyć wojnę z zagrożeniem dawno zapomnianym, z jakim zmagali się również pierwsi Cybertroniańczycy. Młode transformery będą musiały zostawić zabawę i wolność za sobą, dorosnąć, stać się żołnierzami i uratować swój świat...
Co sądzicie? Dajcie znać w komentarzach ;) Do przeczytania ;*
***Niki***
CZYTASZ
T R A N S F O R M E R S I B L A C K S T A R
FanfictionDrużyna Prime'a wróciła na swoją ojczystą planetę Cybertron i przywróciła jej dawną świetlność. Coraz więcej Autobotów powracało z dalekich wędrówek, zaczynało życie na nowo. Wszystko zdawało się być takie, jak dawniej... Jednak pewnego dnia wszystk...