Κεφάλαιο 5

961 79 18
                                    

Σεπτέμβριος 2013

Λίζυ

Πάει καιρός που δε μίλησα με το Σοφάκι! Ήρθε κι ο Στέφανος από Ιταλία και εδώ και μια εβδομάδα είναι μαζί διακοπές! Ξέρω πόσο πολύ έλειψαν ο ένας στον άλλο, οπότε ήθελα να τους δώσω χώρο. Εξάλλου το παιδί μετά το διάβασμα του μεταπτυχιακού και τις εξετάσεις, δικαιούνταν να διασκεδάσει με την κοπέλα του! Και της Σοφίας της είχε λείψει!
Η Σοφία όμως δεν μπορούσε να φύγει από Ελλάδα γιατί εδώ είχε δουλειά! Έτσι αφού δεν υπάρχει κάποια λύση, αποφάσισαν να συνεχίσουν εξ' αποστάσεως. Μιλάνε βέβαια συχνά στο skype, αλλά τώρα ήρθε ο καιρός να ειδωθούν κι από κοντά!
Ξαφνικά είδα το κινητό μου ν' ανάβει! Μήνυμα! Από τη Σοφία!

Σ: " Έλα Λίζυ μου! Πρέπει να τα πούμε από κοντά οπωσδήποτε!"

Λ: " Τί έγινε τρελή😝; Γυρίσατε κιόλας;😎"

Σ: " Ναι, ναι! Γυρίσαμε! Κι έγινε κάτι το αναπάντεχο! Ακόμα δεν το πιστεύω!!!"

Λ: " Τί έγινε καλέ; Θα με σκάσεις!" Είπα, και το μυαλό μου πήγαινε σε χίλια δυο πράγματα!

Σ: " Ο Στέφανος μου έκανε πρόταση!"😵💃

Λ: "Τίιιιι;😱" της απαντάω σοκαρισμένη!

Σ: "Απίστευτο εε; Κι εγώ Λίζυ μου δεν το πιστεύω ακόμα! Έχω πάθει σοκ!!!Δεν περίμενα ότι το είχε πάρει σοβαρά! ..."

Λ: "Βλέπεις ρε χαζό κι εσύ μου στεναχωριόσουν άδικα κι έλεγες ότι δεν τον νοιάζει η σχέση σας! Είναι δυνατόν; Αν δεν τον ένοιαζε Σοφία μου, με το που πήγε στο εξωτερικό, θα σου έλεγε θέλω χρόνο, να κάνω το μεταπτυχιακό και βλέπουμε ή θα σ' έλεγε ότι δεν μπορεί να συνεχίσει η σχέση με την απόσταση και έτσι θα τέλειωνε! Βλέπεις; Δέκα χρόνια δεν πάνε έτσι στον βρόντο!"

Σ: "Ναι Λίζυ μου έχεις δίκιο! Απλά ξέρεις, ήταν κάτι το αναπάντεχο και ήρθε ξαφνικά κι εγώ τώρα σαν τη χαζή κάθομαι και κοιτάζω το δαχτυλίδι και μια γελάω και μια κλαίω. Μου ήρθε πολύ ξαφνικό όπως και σε όλους!"

Μου έστειλε φωτό από το δαχτυλίδι. Ήταν πανέμορφο, κομψό, απλό και ρομαντικό! Χωρίς να το καταλάβω, συγκινήθηκα -πράγμα που δεν το παθαίνω εύκολα ακόμα και με τέτοια γεγονότα! Έχω ζήσει άπειρους αρραβώνες, γάμους, γέννησαν φίλες μου, αλλά μέσα σε δέκα χρόνια έζησα τόσο πολλά και το ένα μετά το άλλο που έχασε πλέον τη μοναδικότητά του κι έγινε συνήθεια! Η Σοφία όμως ήταν κολλητή μου, αδερφή μου, το μοναδικό άτομο που εμπιστεύομαι τόσο και εκμυστηρεύομαι τα πάντα, όπως κι αυτή! Ήμουν σίγουρη ότι η αγάπη τους θα νικούσε τα πάντα!

GAME OF Lies, Book 1: "Covered Lies" (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora