Ďakujem za pochopenie mojej situácii.. :) Hoc mi to trochu brzdí v písaní a časti píšem viac ako deň ale predsa sa snažím.. ;) ĎAKUJEM veľmi silno moc a potešilo ma to naozaj.. :3 Dúfam že budete ďalej komentovať a lajkovať a ja budem spokojná.. ;) <3 ĎAKUJEM ešte raz a prajem vám príjemné čítanie.. :* :)
25.časť :) " Ej ej niekoho začína Haroldík zaujímať.."
Proste som sa potrebovala cítiť v bezpečí.. A viem že v jeho náručí som bola a vždy budem v bezpečí.. Po chvíli som aj zaspala.. Zobudila som sa na slnečné lúče ktoré sa vkrádali do izby.. Keď som sa chcela pohnúť uvedomila som si že ja nespím na posteli ale na niečom mäkkom.. Pomaly som otvorila oči a pozrela som sa kde to vlastne ležím.. Ležala som na Harrym.. Pomaly a hlavne potichu som zodvihla hlavu a videla som tvár spiacého Harryho.. Musela som sa usmiať.. Jedine teraz nevyzeral strašidelne a nahnevane.. Hoc nerada ale musím uznať že trocha sa od neho bojím keď je vždy tak vážni a je schopný všetkého.. No teraz ako spí tak vyzerá nevinne.. Po chvíli som sa spamätala a pokrútila som hlavou.. Chcela som sa postaviť no Harryho ruka ma potiahla a ja som s prekvapením výkrikom spadla vedľa neho.. Nahnevane som sa na neho pozrela a on sa len zaškeril..
Ja: " Čo ti zas je?? Chceš aby som zinfarktovala??!!" Zasyčala som na neho a on sa len pokojne zasmial.. Prehodil si ruky cezo mňa a pritiahol si ma k sebe ešte viac.. Tento krát som sa zamračila najviac ako som vedela a čakala čo z neho vylezie.. No on urobil čo som naozaj nečakala.. On sa mi bez opýtania prisal na pery.. Najprv som zostala ako v tranze no potom som sa spamätala a prvé čo som chcela spraviť bolo že som ho chcela odstrčiť a poriadne pre fackať.. No kedže je muž je silnejší a ja som bola o pár sekúnd pod jeho telom.. Už som ani neprotestovala.. Proste to pri Harrymu nemá zmysel.. Keď sme už po chvíli potrebovali nadýchnuť odtiahol sa a zaškeril sa na mňa.. Ja som sa na neho len zamračene pozerala a on sa mi vysmieval do očí..
Harry: "Prajem ti príjemné ráno maličká.." Povedal výsmešne a ja som mu mala chuť tresnúť.. Aj som mu chcela lenže zas bol rýchlejší a chytil mi ruku.. "Prestaň vymýšľať.. Povedal som ti že ešte raz ma neudrieš.. Nechci aby som bol hnusný Sasha bude ta to bolieť veľmi ver mi.. " Povedal mi úprimne a ja som sa začala smiať.. Bol naozaj smiešny keď si myslel že týmito slovami ma vystraší.. Keď som sa prestala smiať a utrela som si slzy pozrela som sa na rozzúreného Harryho.. Ktorý ma chytil pod krk a pritlačil do periny.. Prekvapene som vyvalila oči a mám pocit že tento krát som to prehnala ja.. Asi som sa nemala začať smiať.. "Mala by si si uvedomiť že ja nežartujem Sasha.. A konečne pochop že už nie si taká silná ako si bola.. Mám nad tebou moc tak sa spamätaj a nechci aby som ťa musel násilím naučiť ako ma rešpektovať.." Povedal nahnevane a pustil môj krk.. Ja som okamžite začala kašlať a automaticky som si chytila krk a pozrela sa na neho.. On sa na mňa ani nepozrel hneď sa postavil natiahol na seba tepláky a tričko a odišiel.. Nezabudol za sebou poriadne buchnúť dvere.. Keď odišiel posadila som sa a pošúchala si ešte raz krk.. Asi som to naozaj prehnala.. Radšej som mala ostať ticho a všetko by bolo lepšie.. Hoc nerada si pripúšťam no na dobu neurčitú by som sa mala stiahnuť.. Pozerala som sa len tak na dvere a v tom mi napadol dokonalý plán.. Naozaj dokonalý.. Získam si Harryho jedine tak že si musí získať jeho srdce.. Takže doteraz sa budem správať slušne a musím všetko spraviť tak aby som si ho získala.. No viem že nato aby som si získala jeho musím spôsobiť to aby žiarlil.. Okamžite som vyskočila z postele a zbehla do kúpelne.. Pozrela som sa do zrkadla a sama pre seba som sa musela usmiať.. Od dnes začíname hrať moju hru Styles.. A jediná ktorá zvíťazí budem ja.. Určite ja..
O pár mesiacov neskôr:
Som tu viac ako tri mesiace..Zavretá s Harrym v jednom dome.. Hoc on sa doma zdržiava minimum pretože sme sa naposledy pred mesiacom pohádali až tak že mi ušetril jednu poriadnu za ucho.. Musím uznať že to dosť bolelo.. No neviem prečo ma bolí viac to že ma ignoruje a odmieta spávať v jednej posteli so mnou.. Môj plán sa pomaly otáča oproti mne no ja to určite nedovolím.. Hoc moja záujem aby žiarlil ma prešla ale to že sa mu psomstím nie.. Veľmi ma hnevá že ma ignoruje.. Už tri mesiace som videla oblohu len z okna a tri mesiace som nevidela sestru a ani Dan.. Chcem o nich vedieť všetko no Harry sa so mnou nebaví a ostatný majú zákaz mi niečo hovoriť.. Takže jediný od ktorého niečo dostanem je samotný Styles.. Ako vždy odišiel do rána s chalanmi a mňa bez slov nechal doma.. No tento krát som ho nemienila čakať v izbe.. Zišla som dole do obývačky a tam sedela El.. Bolo čudné že tu Perrie nebola.. Len som sa na ňu usmiala a posadla si..
Ja: "Dúfam že si môžem prisadnúť.. :) " Spýtala som sa milo a ona prikývli..
El: "Jasné že môžeš budem len rad.. Dávno som sa s tebeou chcela porozprávať ale nijak som nemala silu a ani odvahu.." Povedala pravdivo a ja som prikývla.. "Takže ja aj začnem.. Ja viem že som sklamala a že som urobila veľa chýb ale mám ťa rada a chcem aby sme boli zas kamarátky pretože aj ja som tu zostala sama.. Sme už iba dve baby v tomto príliš veľkom dome.." Prekvapene som sa na ňu pozrela a prisadla si k nej..
Ja: " A kde je Perrie? Veď aj ona tu bývala a je zo Zaynom nie??" Spýtala som sa zvedavo a El sa zaškerila..
El: " Moja milá Perrie už zo Zaynom nie je.. :D Rozišli sa pretože Zayn sa od nej obľúbil a ani ona nie je zaľúbená.. Takže odišla.." Povedala pokojne a ja som prikývla..
Ja: "Nevieš kde sú zas chalani?? "Spýtala som sa a El sa začala smiať.. Okamžite som sa zamračila a ona hneď prestala..
El: "Ej ej niekoho začína náš Haroldík zaujímať.. :D " Povedala uštipačne a ja som ju štuchla do rebra a začala sa smiať.. Ja som to dlho nevydržala a začala som sa smiať aj ja.. Začali sme sa smiať až tak že sme nevedeli prestať.. Ani sama neviem prečo ale prvý raz od dlhej doby som sa cítila veselá a smiala som sa naozaj nie falošne.. No z našej dobrej zábavy nás vyrušil Harryho hlas ktorý silno zakašlal.. Okamžite sme sa prestali smiať a pozrela som sa na neho.. Premeral si nás pohľadom a potom spýtavo zodvihol obočie.. Našťastie túto situáciu zachránila El ktorá sa hneď vrhla na Louisa.. Ja som okamžite odvrátila od nich hlavu,.. Nerada sa na nich pozerám pretože musím uznať že v hĺbke duše som im trocha závidela.. Ja nikdy nebudem mať taký vzťah ako oni pretože ja nie som schopná milovať tak ako El..
Taak baby moje páči?? :) Posnažila som sa že mi tak veríte a podporujete ma a už som ju stihla aj dopísať.. :3 Ďakujem krásne moc silno.. ;) Dúfam že ste mali pekný deň.. :) V komentíkoch vyjadrite váš názor prosím .. ;) Ďakujem lásky ešte raz a prepáčte za chyby :* <3