Bildiğimiz yaz kampları vardır.Yazın eğlence için gidilir.Bildiğiniz gibi yaz kamplarında müzik,spor,sanat.Ama bu kamp daha da garip.16 yaşında adı Ashley o kadar güzel kii.Ailesi onu bir yaz kampına götürüyor.Ama yanlış bir yaz kampı.Yaz kampında sadece ama sadece VAMPİRLER var.Ailesi bunu Ashley'e bilerek yapıyor.
Ashley'nin ailesi ile ilgili bilmeniz gereken bazı şeyler var
Ashley'nin ailesi de bir vampir ama bunu kızlarından saklamışlar.Anne ve babasının vampir olduğunu öğrendiğinde anne ve babasından nefret eder diye korkmuşlar.Aslında Ashley'de bir vampir ama gelişimi için yaz kampına gönderirler.
Tabi bir yaz kampında aşk illaki vardır.Aşık olduğu çocuğun adı Tom.Tom 16 yaş gurubunun en iyisi.Güçleri çok hızlı koşabilir,ağır şeyleri kaldırabilir.Bütün kızların gözü onda.
Ashley'nin orda yeni bir kız arkadaşı olucak.Adı Mindey.Mindey'nin gücü çok hızlı ve hedefi sinsice alt edebilen biri.
Vampirler için neden mi yaz kampı var.Çünkü 16 yaşında daha gelişimi için dersler alıyorlar.Orda ilkten kimse vampir olduğunu bilmiyor ve insan arkadaşı varsa eğer onada söylememek zorunda aksi taktirde hem arkadaşı hem de kendisi ölür.Bu bir kuraldır.
Gelişimini tamamladıysa bu kamptan sonra zorunlu olarak vampir akademisine gitmesi gerekir.
Ashley'nin gücü uzaktaki sesleri duyabilmesi ve rüyasında bazen olacak şeyleri görmesi.
Tabi güçlerini oraya geldiklerinde de bilmiyorlar.
Taki vampir olduklarını bilene kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz kampı
RandomNormal bir kamp değil.Sadece vampirlerin olduğu bir yaz kampı.Aileler zorunlu oldukları için çocuklarına vampir olduklarını söylemez.Çocuklar kampta ne olduklarını öğrenir.