Capitolul 8

1.1K 61 2
                                    

   Am fugit atât de tare încât mă dor picioarele îi auzeam țipetele de disperare a lui Karin dar nimic nu m-ar fi făcut să mă întorc ,ajuns în dreptul usi îmi trag sufletul si înainte să pot să pun mâna pe clanță uşa se deschide si face contact cu fața mea eu ajungând iar pe podea.

   - Drace; spun printre dinți în timp ce-mi masez fața afectată.

   Privirea îmi zboară spre moaca lui Naruto care râde ciudat, pe semne stie ce îl asteaptă. Mă ridic cu greu ajutat de Shikamaru.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Stau în bancă ascultând la ce ne predă prof-ul Iruka, istoria o altă materie la care sunt paralel ,Naruto e în banca din fața făcând schimb cu Shikamaru pentru a nu sta lângă ,,omul de gheață" adică eu ,logic că si pentru asta si-a luat o castană în cap. Oftez amarnic pentru că nu stiu cum să mă strecor din casă când vine meduza Karin ,am scotocit prin tot creierul meu o soluție dar nimic e gol, as fi putut merge la unul dintre băieți dar e complicat la Neji a venit în vizită  verişoara lui m-ai mică Hanabi care este o pacoste si jumatate ultima dată când a trebuit să am grija de ea împreună cu Neji am plecat de la el si machiat si coafat la Shikamaru nu am fost de multe ori dar si când am fost mama lui venea  din cinci în cinci minute cu tot feluri de argumente care ne-ar face pe noi să o introducem în grupul nostru ba chiar a spus că vrea să doarmă cu noi spunând ca lui Shikamaru îi este frică de întuneric ,după acea zi Shikamaru mă invită doar când ai lui nu sunt acasă ,iar la Naruto la singurul care stau cel m-ai mult sunt sigur că nu mă m-ai primește după bătaia primită azi ,are ochiul destul de umflat. Încep să mă fâstâcesc pe scaun dau din picioare si îmi frec mâinile întruna.

    - Ce-ai mă nebunule ai luat si tu boala lui Naruto de a nu sta locului.

   Shikamaru observă imediat că ceva nu-mi convine si că nu degeaba fac aici ca un peste pe uscat,  se uită la mine încercând să-si dea seama ce am ,mimez un ,,Karin" pe buze iar acesta oftează si îsi bagă mâna prin părul său lung care stă prin intr-o coadă, isi închide ochii parcă vrând să găsească o soluție le-am spus băieților despre Karin la cantină in timp ce încercam să mănânc.

   - Trebuie să pleci de acasă; afirmeaza el ,de parca eu nu stiam deja acest lucru ,îmi lipesc capul de bancă nevrând să m-ai plec de aici.

   - De ce nu te duci prin parc cât timp scorpia este la tine acasă; spune Neji întorcându-se cu fața spre noi.

  - Si dacă are de gând să stea  câteva ore la mine ce fac dorm pe banca din parc si ce îi spun bunicului că mă duc să hoinaresc prin parc până pleacă invitata lui Itachi; spun în timp ce imi ridic capul de pe bancă ,mă sprijin de spătarul scaunului si îmi pun mâinile în sân.

   - Am o idee;  strigă si Naruto în gura mare de cred că la auzit si părinți mei din Italia. ,,Idiot" spune Neji în şoaptă în timp cel priveste cu ură.

   - Serios Naruto!  ai idee cum s-a sfarsit primul război mondial.

  Profesorul Iruka se uită încruntat la el în timp ce lovește încet catedra.

  - Ăăă... am zis idee... voiam să spun dacă pot merge la baie....hi hi hi.

Îmi dau singur o palmă peste frunte pentru că am asa prieten retardat, unde Doamne l-am găsit. Profu strâmbă din nas si îsi continuă ora în liniște în timp ce Neji îl sugrumă pe Naruto pentru că în vocabularul lui nu există cuvântul şopată.

- M-ai ușor Neji  măcar să spună ideea dacă intradevar are asa ceva. Spune Shika în timp ce se asează m-ai comod pe scaun.

  -Păi mă gande-am că ai putea săi spui că ai antrenamente pentru echipa de fotbal.

   - Naruto în sfârsit vi si tu cu o idee bună; aclamă Shikamaru iar eu si Neji ne uităm ca prosti unul la altu.

  - Pe bune; spunem la unison.

- Da; adaugă Shikamaru; te poți duce la profu Guy si săi spui că vrei să pună antrenamentul azi în loc de mâine.

Stau puțin pe gânduri ideea nu para atât de rea si după cum îl stiu eu pe domn profesor sigur ne va ține peste program fix de ce-am nevoie. Dau din cap spre Shikamaru însemnând că asa am să fac si înainte ,clopoțelul nu întârzie să sune iar eu si băieți suntem gata să o ştergem din clasă a fost ultima oră. Îmi arunc gheozdanul pe umăr si dau să plec dar profu nu ne lasă spunând că mai are să ne dea detali despre testul de săptămâna viitoare ,pff minunat asta îmi m-ai lipsea un test.

- Testul va avea la bază informati despre primul si al doilea război mondial; spune si se uită prin foile lui ,hai m-ai repede ca nu am toată ziua;

  -Liber; Asta si voiam să aud.

  - Ai auzit Neji să înveți; îi spune Shikamaru lu Neji în timp ce părăsim clasa.

- Nici să nu te gândești de data asta pui si tu mâna să înveți nu numai eu si tu doar să copi.

  Shikamaru tace si merge încet pe lângă Neji care bombăne întruna cuvântul ,,leneş". Am mers spre intrarea în sala de sport acolo unde stiu că stă profu îl văd stând pe banca de lemn cu o cafea în mâna citind se zor un ziarul si sunt convin că e la rubrica sport.

   - Domn profesor; acesta îsi ridică privirea spre noi si ne zâmbește.

- Ce s-a întâmplat băieți

- Vreau să vă întreb dacă puteți pune antrenamentele azi si nu mâine. Acesta se uită ciudat la mine si se încruntă puțin.

  - Voi sunteți deja obosiți de orele pe care lea-ți avut cum credeți că m-ai puteți să faceți ceva pe teren.

Mă uit ba la prof ba la băieți din spatele meu cerandule din priviri să mă ajute  ,si ei săraci erau în lumea lor ,mă uit insistent la Shikamaru să vină cu o idee genială si asa cum mă asteptam de la geniul grupului îsi drege vocea si vine lângă mine punându-si mâna pe umărul meu.

- Domnule profesor ce vrea colegul meu Sasuke să spună este faptul că antrenamentele pentru fotbal trebuie să ne forțeze la maxim ,pe teren vor fi momente când vom fi si obosiți si trebuie să învățăm să ne antrenăm si când suntem stresați sau când nu avem forță am dreptate?

  Profu stă puțin pe gânduri se învârte în jurul nostru ca un leu în cuşcă.

  - Ai dreptate o să dau telefoane colegilor voştri si îi informez de mica schimbare de plan ,antrenamentele vor începe la 7 ,acum liberi.

Doamne ce veste minunată alerg ca un nebun spre parcarea liceului unde fratele meu mă așteaptă rezemat de masină ,mi-am luat la revedere de la băieți spunându-le că ne vedem la 7 si urc grăbit în masină, ah abia astept să-mi iau si eu permisul ca să nu mai merg cu Itachi.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum