Jacob
O nejakú dobu od toho ako Quavovi zazvonil mobil sme už sedeli v nejakom obchode a to všetko len kvôli nemu pretože keď ryšavka zavolá on si ide dolámať nohy a samozrejme do toho zatiahne aj mňa ale malo to aj výhodu mohol som byť s Margo aj keď tá bola stále zavretá v kabínke.
Neprítomne som hľadel von oknom, dokopy som nepremýšľal nad ničím ale snažil sa v hlave vyriešiť všetke svetové problémy.
S rozmýšľania o tom či majú tučniaci kolená ma vtrhlo až drhnutie do pleca, najprv som sa otočil na Quava pretože ten ma drgal ale ten iba s otvorený ústami pozeral pred seba a tak som sa pozrel aj ja a skoro som vyzeral ako on len mne netiekla slina po tvári.
Pred nami stáli baby a dokonalo im to seklo, jediné na čom som sa zmohol bolo iba tiché:,,Wau." načo sa Kassie uchechtla.
Kassie vyzerala ako nejaká bohyňa tie šaty dokonale vystihovali všetko čo mali a Margo nemala tak výrazne šaty ale o to viac v nich vyzerala dobre úprimný úsmev sa miešal s hanblivým pohľadom.
Postavil som sa a jemne ju pobozkal, rukou prešiel po jej líci a zašepkal som jej ako veľmi dobre vyzerá, jemne sčervenala a ja som vycítil že nie je vo vlastnej koži.
Kassie sa otočila na Margo a široko sa usmiala čo donútilo sa usmiať aj ju.
,,Ja si tieto beriem neviem ako ty ale radím ti urobiť to isté." Kassie natešene zvýskla a zatočila sa v šatoch a ešte pre dojem zatlieskala.
Bolo už len pár minúť dokým nezavreli obchod a tak sa išli rýchlo prezliecť a Quavo tak ako sľúbil obidvoje šaty zaplatil, čo sa teda Margo vôbec nepáčilo.
,,Ja ti ich zaplatím!" zopakovala už asi po stí krát ale Quavo iba krútil hlavou. ,,Nekrúť nekrúť tou hlavou lebo sa ti odkrúti!" rozčuľovala sa a všade naokolo rozhadzovala rukami. Chytil som ju za ruky a pridržal ich kým svoj pohľad nevenovala iba mne.
,,Nemá význam sa s ním hádať keď sa zatne tak s ním nepohneš." povedal som jej a Quavo iba prikyvoval.
,,Ale keď sa zatnem ja tak sa aj múry môžu hýbať." povedala a nazlostene založila ruky a to začala prikyvovať Kassie ťažko som si povzdychol a pozrel sa na Margo, ktorá sa uprene pozerala von oknom a Quavo zaujato šoféroval. Možno sa mi to iba zdalo ale medzi nimi bolo neobvykle napätie.
DU LIEST GERADE
Bad Intentions ✔
RomantikTajomstva, ktoré by mali byt ukryte pred svetom. Štyria priatelia, ktorí neboli priateľmi vždy. Príbeh o láske, smrti, problémoch a o všetkom čo k tomu patrí. *cover od KaysMcBee_ *