De dood. Wat is dat nou? Dat zal ik je vertellen. Als je dood gaat ga je naar de hemel. De hemel is één hele grote suikerspin. Lekker hè
, maar je moet het natuurlijk niet op eten! Want als je dat doet vallen alle mensjes naar beneden. Je kunt ook alle oude supersterren ontmoeten die overleden zijn, zoals Michael Jackson , Elvis Presley en nog veel meer! In de hemel heb je ook héél veel winkels. Daar is alles wel 50% goedkoper dan op de aarde! En dan denk je misschien hoe kom je aan dat geld? Nou je krijgt van de hemelleiders wel 1.000.000 hemelmuntjes per week! Een heel goed leven dus! De wegen zijn daar ook van harde caramel gemaakt! Je moet dus wel oppassen tijdens het auto rijden dat er niemand aan de weg aan het likken is! De auto's zijn van drop en chocola gemaakt! Alles heeft wel een ander smaakje! Moeder natuur vliegt ook door de hemel. Zij geeft iedereen een goud heilig appeltje. Als je die op eet, kan je alleen maar lieve dingen doen. Moeder natuur komt maar 1 keer per jaar. Dus je moet wel opletten anders krijg je geen heilig appeltje! En die mag je natuurlijk niet missen. Moeder natuur draagt dan altijd een groen met witte jurk en een bloemen kransje om haar hoofd. Ook heeft ze een buiktasje om haar middel waar al haar gouden appeltjes in zitten. Ze kan altijd heel mooi zingen over bloemetjes en plantjes. Maar als ze boos is, gaat het onweren in de hemel.
JE LEEST
De Dood (Voor Kinderen)
FantasyDit boek is een boek dat gaat over de dood. Het boek is geschikt voor kinderen vanaf 5 jaar.